چاپ کد خبر: 76915
14 اسفند 1400

انتقاد نماینده شیراز از انتصابات ضعیف در دستگاه‌های اجرایی استان فارس

 نماینده کردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: متاسفانه شاهد برخی انتصاب‌های ضعیف و دور از انتظار در استان فارس هستیم که این انتصاب‌ها جز ضربه زدن به بدنه دولت و بی اعتمادی مفرط، حاصلی نخواهد داشت.

ابراهیم عزیزی 7

به گزارش اول فارس، ابراهیم عزیزی با انتقاد از انتصاب برخی مدیران ضعیف در دستگاه‌های اجرایی استان فارس، گفت: تشکیل دولت قوی با انتصاب مدیران ضعیف غیر ممکن است.

ابراهیم عزیزی شنبه ۱۴ اسفند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مدیران کوتاه قامت یا به اصطلاح «کوتوله» نمی‌توانند اهداف بلند و توسعه پایدار را رقم بزنند، افزود: متاسفانه شاهد برخی انتصاب‌های ضعیف و دور از انتظار در استان هستیم که این انتصاب‌ها جز ضربه زدن به بدنه دولت و بی اعتمادی مفرط، حاصلی نخواهد داشت.

او با بیان اینکه خطابش به کسانی‌ست که در این انتصاب‌ها نقش ایفا می‌کنند، گفت: به راستی منشاء چنین انتصاب‌هایی کجاست؟ اگر دلیل منطقی و استدلال قوی برای آن وجود دارد، آقایان اعلام کنند تا ما نیز مطلع شویم.

عزیزی با بیان اینکه تعداد نیروهای زبده و شایسته در جریان انقلابی کم نیست، گفت: به کارگیری این نیروها در مناصبی که سزاوار است، خود یک هنر مدیریتی است که ناشی از شناخت صحیح از اشخاص، مسائل مهم و نیازهای حیاتی استان دارد.

او با اشاره به نقش مدیران قوی در پیشبرد اهداف توسعه‌ای، تاکید کرد: آنچه امروز واضح و مبرهن است، این است که با این رویه انتخاب برخی مدیران ضعیف و ناکارآمد، اهداف توسعه‌ای استان به هیچ وجه محقق نخواهد شد، چراکه کارهای بزرگ را باید به دست مدیران بزرگ سپرد.

نماینده شیراز و زرقان در عین حال بیان کرد: امروز استان فارس از عقب ماندگی‌های مفرطی در حوزه زیرساخت‌ها رنج می‌برد که اگر مدیران کارآزموده، متبحر و قدرتمند در راس دستگاههای اجرایی قرار نگیرند، این عقب ماندگی‌ها نیز همچنان باقی خواهد ماند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

شیرازی سه شنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸

اگر قرار به شایستگی و لیاقت و کفایت باشه،خوداین نماینده بفرمایند نماینده چند درصد مردم شیراز هستندو ضمناً آیا خود ایشان باچه سابقه وکدام شایستگی دراین چندین ساله صاحب مقام و منصب قرارگرفته آمد.

ناشناس سه شنبه , ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸

متاسفانه خود نمایندگان محترم هم در این موارد وساطت می کنند که باید پاسخگو باشند

باهر شنبه , ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳

احسنت ولی نباید نمایندگان محترم زورشان را بدهند و التماس بخرند.
راه حل اصولی این امر تصویب قوانین خاص انتصاب مدیران هست که دارای شرایط لازم طبق قانون مصوب مجلس باشند و روی این امر هم نظارت کنند و هرکس تخطی کرد باز خواست و از طریق قانونی بعنوان ترک فعل برکنار نمایند.
لذا قوانین لازم وشفاف در مجلس تصویب نمایید و بعد هم نظارت مداوم داشته باشید تا مشکل بصورت ریشه ای حل شود و گرنه این رویه های ناصواب به بهانه های مختلف همیشه ادامه خواهد یافت و کار مردم و مملکت راضایع خواهند نمود همچون گذشته ها که نتایج شوم ان اکنون گریبانگیر همه شده است.

آخرین اخبار