چاپ کد خبر: 114843
30 خرداد 1402

این جوان آخرین کشته جاده سیاخ دارنگون شیراز نخواهد بود/اینجا قتگاه است!

سیاخ دارنگون با ۵۰ هزار باغشهر،چندین پادگان نظامی، بیش از چهل روستای منطقه و مناطق همجوار یک جاده  دارد که به محور مرگ یا قتلگاه مردم فارس مشهور ساخته است.

باز هم حادثه مرگبار رانندگی، باز هم جوان ناکامی دیگر در سیاخ دارنگون شیراز دار فانی را وداع گفت.در اثر سانحه رانندگی در بخش سیاخ دارنگون، در برخورد شدید موتور سیکلت و خودروی باری وانت راکب موتورابوالفضل میری نژادفرزند عباسقلی از ایل قشقایی طایفه کوروش ساکن روستای نوروز آباد سیاخ دارنگون در دم جان باخت همچنین دیگر سرنشین موتور سیکلت نیز به شدت مجروح گردید.

به گزارش اول فارس ، یک فعال حوزه روستایی با اعلام این خبر به اول فارس گفت؛ کمتر روزی را میتوان یافت که در جاده اصلی و فرعی های این منطقه تصادف رانندگی رخ ندهد، وقوع تصادفات ناگوار رانندگی در جاده سیاخ دارنگون شیراز، بار دیگر لزوم ایمن سازی این جاده، تسریع در تکمیل پروژه تعریض محور، حضور بیشتر پلیس راهور،افزایش امنیت خودروها و رانندگی ایمن را به مسئولین و مردم گوشزد میکند.

مهران نامداری اضافه کرد؛ بخش سیاخ دارنگون با وجود بیش از ۵۰ هزار باغشهر،چندین پادگان نظامی، بیش از چهل روستای منطقه و مناطق همجوار با چند برابر شدن ترافیک در این محور، عرض کم، پیچهای غیر اصولی و رانندگی پرخطر از جاده سیاخ دارنگون یک کشتارگاه ساخته به گونه ای که بعلت آمار سرسام آور تعداد فوتیها،مجروحین و معلولین این مسیر را به جاده مرگ یا قتلگاه مردم فارس مشهور ساخته است.

*جاده سیاخ دارنگون جاده ای غیراستاندارد و غیر ایمن است.

مدیرعامل سازمان مردم نهاد جوانان عشایر فارس افزود؛ بدون شک این جوان آخرین فوتی سیاخ دارنگون نبوده و نخواهد بود، بدینوسیله مردم بخش سیاخ دارنگون، باغداران و سایر افرادی که در این مسیر تردد دارند از متولیان امر و مدیران استان توجه بیشتر و تسریع در اجرای عملیات تعریض جاده شیراز به سیاخ دارنگون و همینطور از پلیس راهور حضور بیشتر،نصب دوربینهای کنترل هوشمند، ایجاد ایستگاه پلیس راهور را درخواست دارند.

نامداری با اشاره به مشکلات این بخش در پایان گفت:مردم بخش محروم سیاخ دارنگون که بیشتر بخاطر حوادث نامش بر سر زبان‌هاست امیدوارند با تعریض جاده شیراز به این بخش و ایمن شدن مسیر در کنار رانندگی سالم و خودروهای مطمئن باعث شود تا تصادفات بیشمار رانندگی در جاده سیاخ دارنگون، آمار بهت آور کشته شدگان این جاده،خسارات فراوان مادی و معنوی حاصل این حوادث ناگوار و تعداد زیاد مجروحان و معلولان این مسیر که به جاده مرگ معروف است بیش از پیش کاهش یابد. این جاده در واقع جاده ای غیر استاندارد و غیر ایمن است.

کوه خواری و زمین خواری زیاد شده /کشاورزان و دامداران از جهاد کشاورزی ناراضی هستند/در وزارتخانه حیف و میل زیاد است

سریعا از مطالب و اخبار اول فارس آگاه شوید

 ورود به کانال تلگرام 

 ورود به کانال واتساپ 

 ورود به کانال ایتا

 ورود به کانال سروش 

ورود به کانال روبیکا

 ورود به کانال بله 

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

جاوید چهارشنبه , ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳

انشاالله که در … و … کسی در حوادث جاده ای کشته نشه!!

عباس فـــــرد سه شنبه , ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳

واقعا نمیدونم چرا جان مردم برای مسئولین اهمیتی نداره؟!!
تا کی میخواین بشینید دست رو دست بذارید با این همه کشته و زخمی و خانواده های داغدار؟؟
تسلیت به خانواده این جوان از دست رفته???

آخرین اخبار