چاپ      کد خبر: 72229
29 دی 1400

یعنی بازار فارس تنظیم می شود در امسال ؟!

استاندار فارس تاکید کرد: انبارها باید مملو از اقلام مورد نیاز بازار بشود.گفته می شود  محمدهادی ایمانیه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان فارس گفت: ذخایر استراتژیک موادغذایی مورد نیاز مردم در سه ماه آینده باید به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار گیرد و انبارها باید مملو از اقلام مورد نیاز بازار بشود.

او با اشاره به اینکه تامین ذخایر استراتژیک نیاز بازار یکی از این تصمیمات است، ادامه داد: راه اندازی صد فروشگاه امین به گونه ای که با واسطه کمتر و با هزینه کمتر، محصولات تولیدی به دست مردم برسد دومین تصمیم ستاد تنظیم بازار استان فارس است.
وی افزود: فروشگاه های امین به تعداد صد مورد در شیراز و شهرهای بزرگ استان با فراخوان و اطلاعیه اتاق اصناف استان ایجاد خواهند شد و نقش مهمی در کاهش هزینه های زندگی مردم خواهند داشت.استاندار فارس ادامه داد: با همکاری ادارات صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی در قدم اول در ۵۰ محصول تولیدی، برچسب قیمت تولید درج خواهد شد تا تولیدات با سود معقولی به دست مصرف کننده برسد.


تنظیم بازار استان فارس با کدام مدیران؟

 عکس سه نفره از اعضای ستاد تنظیم استان فارس در حالی منتشر شده است که اوضاع سازمان جهاد کشاورزی که اکنون مسئول تنظیم بازار نیز هست همچنان بر روال سابق است و معلوم نیست استاندار ایمانیه با اعتماد بر کدامین رویکرد خاص مردم را منتظر تنظیم بازار می کند در حالی که  مدیران مورد عنایت قرار گرفتگان سازمانها و ادارات تابعه جهاد کشاورزی استان فارس همچنان بر سبیل سابق می گویند آماده تنظیم بازار  هستند. آیا اینان همان کارآمدانی هستند که قرار است برای سازمان های فارس  به یادگار بمانند؟


زمان توزیع اینترنتی میوه شب عید اعلام شد

 

مشاور عالی سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: توزیع اینترنتی کالا در تنظیم گری و کنترل قیمت در بازار نقش مهمی دارد.

عربشاهی گفت: هم اکنون توزیع اینترنتی اقلامی همچون مرغ، تخم مرغ، برنج، روغن و شکر در حال انجام است. خرید کالا با قیمت مصوب دولتی، بدون هیچ گونه هزینه اضافه درب منزل از مزایای روش توزیع اینترنتی کالا است.

بنابر گفته عربشاهی، برنامه توزیع هوشمند سیب و پرتقال از ۲۰ اسفند در استان‌های هدف انجام‌ خواهد شد.

گرچه بسیاری از فعالان بازار معتقدند که با توجه به فراوانی میوه نیازی به ذخیره سازی و دخالت دولت در امر تنظیم بازار نیست، اما در مقابل مسئولان وزارت جهاد کشاورزی ذخیره سازی و توزیع اینترنتی را راهی برای کنترل بازار و کاهش سودجویی دلالان و عوامل واسطه اعلام می‌کنند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

باهر چهارشنبه , ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶

هزار وعده خوبان یکی وفا نکند تاچه رسد که همان مسیولین قبلی که امتحان خودرا پس داده اند هنوز سرکار باشند.
هم فرمانده خوب ضروری هست هم سربازان خوب

آخرین اخبار