چاپ کد خبر: 142605
17 اردیبهشت 1403

با چقدر پول می توان در آذربایجان غربی و ارومیه آپارتمان خرید؟

قیمت آپارتمان در ارومیه

ارومیه یکی از مراکز استانی است که هنوز می‌توان در آن آپارتمان‌هایی با بودجه کمتر از دو میلیارد تومان خریداری کرد. همچنین متقاضیان خرید مسکن با متراژ بالاتر از ۱۰۰ متر در این شهر، می‌توانند با بودجه بین سه تا سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان گزینه‌های مناسبی انتخاب کنند.

قیمت مسکن طی سال‌های اخیر روندی صعودی را در سراسر کشور پیموده است. به‌ گونه‌ای که در بین مراکز استان‌ها دیگر به‌سختی خانه‌ای به قیمت زیر دو میلیارد تومان پیدا می‌شود.

در این بین ارومیه از آن دست شهرهایی است که می‌توان با بودجه بین یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تا دو میلیارد تومان در آن آپارتمان خریداری کرد.

قیمت آپارتمان در ارومیه

با چقدر پول می توان در آذربایجان غربی و ارومیه آپارتمان خرید

بررسی آگهی‌های فروش آپارتمان در شهر ارومیه نشان می‌دهد میانگین متراژ آپارتمان در این شهر نسبت به کلانشهرهایی مانند تهران و شیراز بالاتر است. همچنین همان‌طور که اشاره شد، متوسط قیمت آپارتمان در ارومیه نیز از حد متوسطی نسبت به مراکز استان‌هایی مانند اصفهان برخوردار است و با بودجه کمتر از دو میلیارد تومان می‌توان در این مرکز استان واحد مسکونی خریداری کرد.

اکنون مالک آپارتمانی در محله حافظ، آپارتمان ۶۲ متری و ۱۴ ساله خود را یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است. همچنین قیمت آپارتمان دیگری در خیابان باقرخان که متراژی ۸۷ متری و عمری پنج‌ساله دارد، یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان تعیین شده است.

بودجه بین دو تا سه میلیارد تومان برای خریداران گزینه‌های بیشتری فراهم می‌کند. اکنون آپارتمانی ۷۸ متری در بلوار شهید بهشتی که ساخت آن به سال ۱۳۹۲ بازمی‌گردد، دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

بودجه بالاتر از سه میلیارد تومان، گزینه‌های بیشتری را با متراژ بالاتر از ۱۰۰ متر برای متقاضیان فراهم می‌کند. آپارتمانی نوساخت و ۱۴۵ متری در بلوار رودکی، سه میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. منبع:تجارت نیوز

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار