چاپ کد خبر: 113669
15 خرداد 1402

برخورد مرگبار خودرو ۲۰۷ با تیر برق در شهر شیراز

بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی ۲۰۷ با تیر چراغ برق ۲ سرنشین خودرو جان باختند و یک نفر مصدوم شد.

تیر برق

به گزارش اول فارس از شیراز، در تاریخ ۱۵ خردادماه ساعت ۵:۱۱ صبح طی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگاهای ۱۳ و ۱۰ به همراه ۳ دستگاه امدادی و اطفایی و ۱۰ نفر آتش نشان را به محل حادثه در بلوار خلیج فارس اعزام کرد.

در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۷ پس از انحراف از مسیر اصلی، به تیر چراغ برق برخورد می کند.

بر اثر این حادثه راننده و سرنشینان خودروی سواری در داخل خودرو محبوس شده بودند که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی نجات، آن ها را از خودرو خارج کردند.

متاسفانه این حادثه ۲ کشته و یک نفر مصدوم داشت که نیروهای امدادی پس از رهاسازی مصدوم را جهت ادامه مراحل درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

همچنین بنابر این گزارش آتش نشانان بی درنگ پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن سازی کامل محل حادثه، قطع سیستم برق خودرو و کشیدن نوار هشدار دهنده، اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

کامبیز دوشنبه , ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳

اینم پرایده؟؟!! ما راننده هامون ناشی هستند وگرنه خودروهامون نمیگم با کیفیتند ولی اونقدرها هم آشغال نیستند!! مخصوصا این راننده های جدید که تو این چند سال دارند گواهینامه میگیرند.(همونایی که موقع سبقت گرفتن یه باتری کامل ۶۵ آمپر رو خالی میکنن از بس چراغ میزنن برید کنار دارم میام. یکی بگه میخوای بری زیرزمین!!!اصولا هر راننده ای موقع سبقت چراغ رو چراغ زد بدونید نوکیسه و ناشیه، حالا به استثنای موارد خیلی فوری)

مدیر لطفا این پیام رو بگذار، من راننده سنگینم خیلی داغ از این راننده های نوکیسه دارم!!!

آخرین اخبار