چاپ کد خبر: 15485
25 مهر 1398

بهزاد پرنیان خو : شهرداری صدرا جای متخلفین نیست به فکر جایی برای خود باشند

در مراسمی با حضور جمع کثیری از مردم، مسئولین و کارکنان شهرداری صدرا، بهزاد پرنیان خو بعنوان شهردار جدید صدرا معرفی و از خدمات انصاری سرپرست شهردار صدرا در زمان تصدی مسئولیت سرپرستی صدرا قدردانی شد.

به گزارش اول فارس ، حمیدرضا صادقی رئیس شورای اسلامی شهر صدرا در این مراسم از برخی استخدامها و واگذاری امور بر خلاف مصالح  و خارج از ضوابط در شهرداری صدرا و تلاش برای جلوگیری از هرگونه نقد وایجاد فضای اختناق در شهرداری و شورا شهر انتقاد کرد وگفت: لازم میدانم از دانشجویان عدالت خواه که با اعتراض خود در راستای حمایت از پاکبانان شهر صدرا توانستند علی رغم همه گرفتاریها به بهبود روند امور شورا و شهرداری کمک کنند تشکر نمایم.آئین معارفه شهردار جدید صدرا برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر صدرا گفت شهر صدرا دیگر جای تحمل زخم و صدمه دیگری را ندارد و لازم است بنحو مناسب اعتماد از دست رفته مردم بازسازی گردد.

در  این مراسم کهندل مدیرکل امور شهری استانداری فارس در سخنانی خواستار عدم دخالت شورا در امور اجرایی شهرداری  وتوجه به وظیفه نظارتی و سیاست گذاری شورا شد.

سپس حقیقی معاون فرماندار شیراز نیز در سخنانی از پرنیان خو بعنوان فردی قابل اعتماد یاد کرد  وگفت سعی کردیم با توجه به مشکلات مردم و شهروندان صدرا در کمترین زمان ممکن گزینه پیشنهادی شورا را بررسی  کنیم.حقیق گفت امیدوارم در تودیع آقای پرنیان خو که در پایان خدمت ایشان شاهد خواهیم بود ایشان در برابر مردم روسفید باشند.

آیا گذاشتن نام شهر، بر روی صدرا قابل قبول است؟

بهزاد پرنیان خو شهردار جدید صدرا هم  در سخنانی ضمن تشکر از شورای شهر صدرا بخاطر اعتماد به او گفت : تلاش میکنم با یک برنامه مدون نسبت به رفع مشکلات و خدمات رسانی بهتر به مردم صدرا پیگیر لازم را معمول نمایم.

شهردار جدید صدرا افزود: تمامی حیات خلوتها و پستوها را خواهم بست و با شفاف کردن پروژه ها و اعلام جزئیات امور قابل واگذاری زمینه حضور سرمایه گذاران را فراهم کنم و مردم براحتی بتوانند روند امور را مشاهده، بررسی وکنترل نمایند.

بهزاد پرنیان خو گفت متخلفان در شهرداری صدرا بدانند دیگر جایی برای آنان نیست و باید بفکر جای دیگری برای خود باشند از لزوم بکارگیری افراد متعهد بجای تداوم حضور متخلفین در مجموعه شهرداری صدرا بعنوان یکی ازرئوس فعایتهای آتی خود سخن گفت.

این مراسم در سالن اجتماعات ساختمان مهندسی پردیس دانشگاه آزاد صدرا برگزار گردید.

 

 

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

کیانی پنجشنبه , ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰

با سلام امیدواریم در پایان تصدی شهردار محترم هم این حرفهای قشنگ زده شود تا الان که هر شهرداری آمده با خرابکاری شهرداری ترک کرده
خواهش مردم از شهردار اینست که ابتدا به قشر زحمتکش پاکبانان وکارگران فضای سبز رسیدگی کندوهرکسی که واقعا با رابطه استخدام شده از شهرداری اخراج شود وافراد شایسته جایگزین نمایند

آخرین اخبار