چاپ کد خبر: 144238
6 خرداد 1403

بیمه تکمیلی کارکنان و بازنشستگان وزارت جهادکشاورزی یکپارچه می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی در راستای بهره‌مندی یکسان و عدالت در ارایه خدمات درمانی، از یکپارچه شدن بیمه تکمیلی کارکنان وزارت جهادکشاورزی خبر داد.

بیمه تکمیلی کارکنان و بازنشستگان وزارت جهادکشاورزی یکپارچه می‌شود

به گزارش اول فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، هوشنگ محمدی در نشست شورای مدیران این معاونت و مشارکت وبیناری مدیران استانی، گفت: پیرو دستور وزیر جهادکشاورزی مبنی بر یکپارچه‌ کردن بیمه کارکنان این وزارت به منظور ارایه خدمات یکسان و بهینه به کارکنان و بازنشستگان، امسال قراردادی واحد برای پوشش همه کارکنان با شرکت بیمه‌گر منعقد می‌شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به پیگیری‌ صورت گرفته از بیمه مرکزی، ۴ طرح بیمه‌ای برای وزارت جهادکشاورزی تعریف شده که در آخر، بالا‌ترین سطح تعهد به طور یکسان برای همه کارکنان و بازنشستگان وزارت جهادکشاورزی و خانواده آنان در نظر گرفته شده است .

گفتنی است؛ معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی از چندی پیش اقدامات گسترده‌ای برای ارایه خدمات رفاهی و درمانی کارکنان در دست اجرا دارد.

نظر بدهید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

زارعی یکشنبه , ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۳۲

ما که کارمند این وزارتخانه هستیم ندیدیم
خانمم دو روز پیش عمل سختی داشت و با توجه به اینکه بیمه تکمیلی قبلی تمام شده بیمه جدید وجود ندارد و ما هزینه را آزاد پرداختیم

آخرین اخبار