تسویه مرگبار بدهی قدیمی ۲ مرد افغانی در ایران

تسویه مرگبار بدهی قدیمی ۲ مرد افغانی در ایران

مردی که دوستش را به خاطر بدهی ۲۰ میلیون تومانی با ضربه چاقو از پا درآورده است، بعد از دستگیری به جرمش اعتراف کرد.  اعتمادآنلاین: در پی وقوع یک فقره قتل و اعلام این خبر به پلیس آگاهی، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.  کارآگاهان در […]

مردی که دوستش را به خاطر بدهی ۲۰ میلیون تومانی با ضربه چاقو از پا درآورده است، بعد از دستگیری به جرمش اعتراف کرد.

 اعتمادآنلاین: در پی وقوع یک فقره قتل و اعلام این خبر به پلیس آگاهی، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 کارآگاهان در گام نخست با بررسی صحنه جرم دریافتند مردی به دلیل خونریزی ناشی از جراحت عمیق در قسمت ران پای چپ فوت شده است. کارآگاهان با استفاده از تحقیقات میدانی و اطلاعاتی دریافتند مقتول خودش را با پای زخمی به نزدیکی ساختمانی در یکی از محله‌های غرب استان تهران رساند، اما در آنجا به دلیل خونریزی زیاد جان باخت.

یکی از اقوام درجه یک مقتول پس از دعوت به اداره دهم پلیس آگاهی اظهار داشت: مقتول تبعه خارجی است و پس از آمدن به ایران با من تماس گرفت و گفت در یک محل ساکن شده، اما پس از آن دیگر خبری از وی نشد. او با یکی از دوستانش در زمان حضور در کشور خودش اختلاف داشت و به این فرد مشکوک هستیم.

کارآگاهان پس از تحقیقات از محل حادثه و تطابق تصویر قاتل با دوست مقتول موفق شدند قاتل را شناسایی کنند. آنها توانستند در یک عملیات با استفاده از اصل غافلگیری متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به اداره دهم انتقال دهند.

مطالب متفاوت ولی خواندنی:

 ۱۴ کاربرد جالب و متفاوت خمیردندان در خانه

۱۸ خاصیت انار برای سلامتی که توصیه می شود هر روز بخورید

آشپزی ایرانی|دستور پخت قلیه میگو غذای خوشمزه و پرطرفدار جنوبی

قاتل در بازجویی‌های اولیه صراحتا به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت با مقتول بر سر ۲۰ میلیون تومان وجه اختلاف داشتیم و وی هر زمان حرف از پرداخت بدهی می‌شد با من درگیر می‌شد و مرا مورد ضرب و شتم قرار می‌داد، تا اینکه من را به یک مهمانی دعوت کرد و هنگامی که از مهمانی خارج شدیم بحث بدهی اتفاق افتاد و با یکدیگر درگیر شدیم و من وی را با یک ضربه چاقو به ران پایش مجروح کردم و از صحنه متواری شدم.

بنا به این گزارش متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، به جرم قتل عمدی به زندان معرفی شد.

مطالب مرتبط

درگیری دو همسایه سر زباله منجر به قتل پیرمرد شد

جزئیات قتل مسلحانه ۲ پسر عمو در روستای « پلنگی » کامفیروز

جزئیات درگیری منجر به قتل یک جوان در پارک «پیرمراد» استهبان

نظرات