تشییع شهید مدافع امنیت در شیراز+جزئیات نحوه شهادت

پیکر رضا زارع‌مویدی، شهید مدافع امنیت، صبح روز جمعه اول مهر در شیراز تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

پیکر مطهر رضا زارع‌مویدی، شهید مدافع امنیت که شامگاه چهارشنبه در شیراز به شهادت رسید، صبح جمعه اول مهرماه تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

شهید رضا مویدی

به گزارش اول فارس زمان آغاز مراسم تشییع ساعت ۸ صبح از مقابل حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین(ع) و مسیر حرکت به سمت گلزار شهدای دارالرحمه مرکزی شیراز تعیین شده است.

شهید زارع‌مویدی؛ همیار پلیس و مدافع امنیت، شامگاه چهارشنبه در خلال اعتراض‌های خیابانی شیراز، همراه به چهار مامور پلیس مضروب شد و به دلیل شدت جراحات وارده، به فیض شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی استان فارس جزئیاتی از نحوه شهادت یک همیار پلیس در جریان تجمعات غیرقانونی شب گذشته در شیراز را تشریح کرد.

بر اساس گزارش اول فارس ، سردار رهام بخش حبیبی در این رابطه گفت: در پی درگذشت خانم مهسا امینی و موج سواری رسانه‌های معاند در این ماجرا و تشویق و ترغیب مردم برای پیوستن به کمپین‌های مختلف، روز گذشته عده‌ای فریب خورده در حمایت از فراخوان رسانه‌های معاند در خیابان معالی آباد شیراز تجمع کردند.

وی ادامه داد: این افراد پس از سردادن شعارهای ساختارشکن، ضمن مسدود کردن خیابان‌ها، اقدام به درگیری با مأموران کردند.

فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: متأسفانه در جریان این درگیری ۴ نفر از کارکنان انتظامی مجروح و یک نفر همیار پلیس به نام «رضا زارع مویدی» نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار حبیبی با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است از شهروندان درخواست کرد مواظب نقشه‌های شوم و توطئه‌های دشمنان برای برهم زدن نظم و امنیت عمومی باشند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس پنجشنبه , ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰

روحشون شاد لعنت بر ظالم و ستمگر

سیده نسرین مومنی پنجشنبه , ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱

باورنمیکنم بعضی ازهموطنان مااینقدربی بصیرت باشند.آخه کسی که توخارجه جای گرم ونرم نشسته همه تفریحاشم سرجاشه کی دلش به حال تومیسوزه نفهم.هموطن خودتومیکشی که اونوریاخوشحال بشن عجب احمقهایی توکشورمون پیدامیشه نمیدونم کی میخواین آدم بشین خدابه فریادماباوجودننگ شمااراذل واوباش.

آخرین اخبار