چاپ کد خبر: 94626
23 شهریور 1401

تصاویر لو رفته از سرقت گروهی از منازل شیراز +فیلم

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان منزل با ۹ فقره سرقت در شیراز خبر داد.”همشهری آنلاین”

ارتباط این تصاویر با خبر زیر تاکنون تایید یا رد نشده است.


دستگیری سارق با ۱۷ میلیارد اموال مسروقه در شیراز

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقی که بیش از ۱۷ میلیارد ریال اموال از یک منزل در شیراز به سرقت برده بود، خبر داد.

به گزارش اول فارس ، سردار “یوسف ملک زاده”با اعلام خبر اظهار داشت: در پی سرقت از منزلی در یکی از محله های شهر شیراز، پیگیری موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با انجام اقدامات فنی، تخصصی و به کارگیری روش های نوین علمی یک متهم را در این زمینه شناسایی، دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی صورت گرفته مشخص شد متهم هنگام تاریکی شب به وسیله یک دستگاه وانت پراید با پرسه زدن در کوچه پس کوچه های مناطق مرفه نشین شهر شیراز، منازلی را که بدون سکنه بوده شناسایی و سپس اقدام به سرقت اموال می کرده است.

سردار ملک زاده اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه این سارق، مقادیری اموال مسروقه شامل ۶۰۰ گرم طلا و تعدادی لوازم خانگی به ارزش بیش از ۱۷ میلیارد ریال کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، از شهروندان خواست تا منازل خود را به سیستم های هشدار دهنده و ضد سرقت مجهز کنند، از نگهداری طلا و اشیای با ارزش در منزل خودداری و هنگام مسافرت منزل خود را به افراد مورد اعتماد بسپارند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس چهارشنبه , ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱

برای جلوگیری از سرقت باید طلاهای خود را به صندوق امانات بانک بسپارید

آخرین اخبار