چاپ کد خبر: 24443
4 فروردین 1399

تعداد مبتلایان قطعی کرونا در کهگیلویه و بویراحمدافزایش یافت

شمار مبتلایان قطعی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به عدد ۸۶ رسید

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بر اساس یافته های جدید آزمایشگاهی شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته با ۱۳ نفر افزایش به ۸۶ مورد رسید.

به گزارش اول فارس،محمد بانشی  اظهار داشت: ظرف روز های گذشته تاکنون نمونه های موارد مشکوک به کرونا به تهران و شیراز ارسال شده و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ مورد جدید مثبت اعلام شده است.

وی افزود: پیش بینی می شود این آمار با توجه به شروع پیک شیوع بیماری افزایش یابد.

بانشی این روند افزایشی را زنگ خطری برای استان دانست و عنوان کرد: بدون شک با ادامه چنین روند و کم توجهی و عدم رعایت مسایل بهداشتی و همچنین پرهیز از سفرهای غیر ضرور این آمار در روزهای آینده و با توجه به تعطیلات نوروزی افزایش خواهد یافت.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست که نکات ایمنی را رعایت کنند و از هرگونه رفت و آمد غیر ضروری و سفر های درون شهری و برون شهری به جد خودداری کنند زیرا ویروس کرونا همه گیر بوده و خطر در کمین خانواده ها است.

تمامی اماکن عمومی، رستوران ها، مکان های تفریحی و گردشگری تعطیل شده اند و استان کهگیلویه وبویراحمد بنا به تصمیم ستاد مدیریت کرونا هیچ گونه پذیرشی برای ایام نوروز امسال نخواهند داشت.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار