چاپ کد خبر: 81388
29 فروردین 1401

جنجال کشف حجاب مجری مشهور صداوسیما با پیامک +سند

مژده لواسانی
قبول کنید، وقتی برای مژده لواسانی با این پوشش پیامک کشف حجاب ارسال شده است نشانگر ضعف و شکست به تمام معنای این سیستم است.
عصر ایران :برای مژده لواسانی مجری معروف صداوسیما پیامک کشف حجاب آمده است! خود او در صفحه اینستاگرامش این پیامک را منتشر کرده و عکسی از پوشش خودش منتشر کرده و نوشته است : «من هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از درب مجاور باشگاه انقلاب با ماشین خودم وارد نمایشگاه میشوم و طبیعتاً با همین پوشش؛ شالی که در عکس مشاهده می‌کنید! چادر! ساق دست! آماده اجرا !

دوست عزیزی که این حجاب را کشف حجاب دیده به نظرم یا با ما شوخی داشته یا باید به بینایی‌سنجی مراجعه کند. وقتی این پیامک برایم آمد هم خندیدم و هم بابت این همه بی دقتی که هر روز اتفاق می‌افتد و احتمالاً جریمه‌های زیادی هم در پی دارد تأسف خوردم.»

1371859 872

این خیر و واکنش مژده لواسانی به آن خود بیانگر تمام آن اتفاقی است که باید درباره آن تجدید نظر کرد. وقتی برای مژده لواسانی با این پوشش پیامک کشف حجاب ارسال شده است نشانگر ضعف و شکست به تمام معنای این سیستم است که قطعا خطایی به این فاحشی از آن سر زده است.

ارز ترجیحی 9

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه بر اساس قانون بی حجابی جرم محسوب می‌شود، درباره همین موضوع بیان می‌کند: «بار‌ها اعلام کرده‌ایم، خودرو حریم خصوصی نیست و کشف حجاب در آن، جرم محسوب می‌شود، بر همین اساس طرح “ناظر یک” را راه‌اندازی کرده‌ایم.»

سردار تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در همین خصوص گفته است: اولاً که پیامک‌ها به صورت دستی و از طریق افراد ارسال می‌شوند نه از طریق دوربین‌ها، دوماً این فرد برای بررسی موضوع باید به ۱۹۷ شکایت کند.

وات 1 1

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار