چاپ کد خبر: 76472
10 اسفند 1400

جزئیات تازه از طرح واگذاری محصولات ایران خودرو به زنان و مادران واجد شرایط

ایران خودرو 17

ایران خودرو طی طرحی قصد دارد محصولات خود را به مادرانی که دو فرزند یا فرزندان بیشتر دارند واگذار کند. طبق اعلام گروه صنعتی ایران خودرو، این طرح به منظور حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تبیین شده است.

به گزارش اول فارس، گروه خودروسازی ایران خودرو به منظور عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود و حمایت از خانواده‌ها، طرح فروش محصولات خود را به مادران دارای دو فرزند یا بیشتر تبیین کرده است. این روش همزمان با دیگر طرح‌های فروش این گروه خودروسازی اجرایی خواهد شد. طبق اعلام سایت ایران خودرو، مادرانی امکان استفاده از طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو را خواهند داشت که تاریخ تولد فرزندانشان از نوزدهم آبان ماه امسال به بعد است.

البته هنوز بخشنامه این طرح به نمایندگی‌ها ابلاغ نشده، بعد از ابلاغ بلافاصله روند ثبت نام مادران واجد شرایط آغاز خواهد شد. بعد از انجام فرآیند اولیه ثبت نام، اطلاعات مادران برای تایید شرایط به مراجع ذی ربط فرستاده خواهد شد. در صورت تایید اطلاعات ثبت شده، افراد مذکور امکان ثبت نام قطعی و واریز وجه را خواهند داشت.

روند واگذاری محصولات ایران خودرو به مادران واجد شرایط

لازم به ذکر است که اگر تعداد مادران واجد شرایط متقاضی، کمتر از ظرفیت پیش بینی شده گروه صنعتی ایران خودرو باشد، بعد از ثبت نام روند واگذاری خودرو بدون قرعه کشی اتفاق خواهد افتاد. در غیر این صورت برای واگذاری محصولات ایران خودرو به مادران واجد شرایط، قرعه کشی انجام خواهد شد.

ایران خودرو برای پیش فروش محصولات خود طرح‌های مختلفی را اجرایی کرده و حتی در حال حاضر هم برخی از طرح‌های این گروه خودروسازی در حال انجام است. محصولات پیش فروش شده ایران خودرو در سال ۱۴۰۱ به افراد واجد شرایط تحویل داده خواهد شد.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار