چاپ کد خبر: 47804
23 اسفند 1399

جزئیات جرائم تردد خودروها در ایام نوروز در استان فارس

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: دوربین‌های ثبت تخلف خیابان‌ها و گذرگاه‌های شیراز برای جریمه رانندگان متخلف کرونایی فعال است.

محدودیتهایترافیکی

به گزارش اول فارس ، سردار رهام‌بخش حبیبی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس اظهار داشت: بر اساس مصوبات ابلاغی به نیروی انتظامی فارس، تردد در ساعات ۹شب تا ۳صبح ممنوع است و خودروهایی که به محدودیت‌های کرونایی بی‌توجه باشند جریمه می‌شوند.

وی با اشاره به فعال بودن دوربین‌های ثبت تخلف در سطح شهرهای استان فارس گفت: این دوربین‌ها برای جریمه قانونی ۵۰۰ هزار تومانی و یک میلیون تومانی متخلفان کرونایی فعال است و تردد برای خودروهای مشاغل خاص که به تایید استانداری و فرمانداری رسیده، آزاد است.

وی با اشاره به رسمی شدن محدودیت‌های کرونایی برای ایام نوروز، گفت: در تعطیلات نوروز بدون اغماض، خودروهای غیربومی که وارد شیراز شوند جریمه می‌شوند.

عضو کانال تلگرام اول فارس شوید

%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%84 %D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C %D9%87%D9%85%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %D9%81%D9%88%D8%B1%DB%8C

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸

سلام ما تازه ماشین خریدیم پلاک بوشهر هست لطفا بپرسید بعدا جریمه کنید

ناشناس یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴

ساعت ۹ شب سر چهار راه ملاصدرا یه ترافیکی هست که بیا و ببین.
واقعا جریمه میکنند یا سرکاریه؟

عردل یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲

از دروازه شهر کسی حق ورودخروج نداره،،،،،،عجب گل وبلبلی

کاظم یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

حالا یه چیزی میگن شما باور نکن

کرم یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۳:۰۴

اینم عیدی به مردم

علی یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱:۰۸

سلام امروز ۲۳اسفند از سمت میدان بسیج به سمت بلوار عدالت جنوبی داشتم رانندگی میکردم چندین ماشین سواری با پلاک خوزستان در حال تردد بودند چطور میگن مبانی ورودی کنترل میشود

آخرین اخبار