چاپ کد خبر: 76941
14 اسفند 1400

قتل بیرحمانه مرد جوان توسط پسر ۱۷ ساله در کازرون

قتل 25

فرمانده انتظامی شهرستان “کازرون” گفت: با هوشیاری ماموران این فرماندهی قاتل ۱۷ ساله در کمتر از ۳ ساعت دستگیر و روانه دادسرا شد.

به گزارش اول فارس، سرهنگ “اسماعیل زراعتیان”  در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان کازرون، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد جوانی ۲۵ ساله در پی نزاع بر اثر ضربه چاقو به شدت مجروح که پس از انتقال به بیمارستان علیرغم تلاش تیم پزشکی براثر شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون ادامه داد: کارآگاهان پلیس اقدامات خود را آغاز و موفق شدند در کمتر از ۳ ساعت قاتل ۱۷ ساله را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ “زراعتیان” با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد که پس از مشاجره لفظی با مقتول درگیر و وی را با سلاح سرد به قتل رساندم، عنوان داشت: قاتل برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از شهروندان خواست: قبل از هرگونه درگیری فیزیکی به رفتار خود مسلط شده و در صورت نیاز با شماره گیری ۱۱۰ حل این چنین اختلافات و مشکلات را به پلیس سپرده و از عکس العمل های ناگهانی بپرهیزند؛ چرا که عدم کنترل رفتار در زمان خشم و عصبانیت می‌تواند فاجعه‌ای جبران ناپذیر به بار آورد.

 

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

علی پنجشنبه , ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲

برخی دهه هشتادی های یاد گرفتن یه چاقو بذارن تو جیب و بگردن تو شهر ..

علی پنجشنبه , ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹

..قاتل

احمد پنجشنبه , ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸

همچین آدمایی .. نه انسان اینا رو باید زودتر اعدام کنن تا گندشون پاک شه

کریم شنبه , ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹

چرا در این زمینه در رسانه ملی فرهنگ سازی نمیشه که این اتفاقات عواقب سختی در پیش دارد
چرا یه تعدادی بعد از قتل چه سهوا چه عمدی بهشون اجازه داده می‌شود که با پا در میانی از خانواده مقتول رضایت بگیرند باید همون ابتدای کار طرف بداند که چاقو و قمه کشیدن حکمش قطعی اعدام هست چرا و چرا های……………..

آخرین اخبار