چاپ کد خبر: 146430
27 خرداد 1403

جزئیات ۶ انتصاب جدید در شهرداری شیراز

با صدور احکام جداگانه‌ای سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز، سرپرست شهرداری‌های منطقه ۵، منطقه ۱۰، منطقه ۱۱ و مشاور و دستیار خود در امور برنامه‌ریزی را منصوب کرد.

محمد حسن اسدی با صدور حکمی «علی فراشاییان» را به سمت سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز منصوب کرد. در این حکم بر نظارت بر طراحی، تهیه و اجرای برنامه‌های کلی توسعه شهرداری، نظارت مستمر بر تهیه، تصویب و اجرای تمام مراحل بودجه، نظارت بر طراحی و بازنگری ساختار سازمانی شهرداری و … تاکید شده است.

همچنین شهردار شیراز در احکام جداگانه‌ای «شهرام سبزیان‌فرد» را به سمت سرپرست منطقه ۵، «سید عباس هاشمی‌نژاد» را به سمت سرپرست منطقه ۱۰ و «بهزاد پرنیان» را به سمت سرپرست منطقه ۱۱ شهرداری شیراز منصوب کرد. در این احکام بر مواردی نظیر نظارت بر امور مالی و وصول درآمد، نظارت بر انجام امور مربوط به خدمات شهری، امور عمرانی، احداث و نگه‌داری فضاهای سبز، ارتباط مستمر با شهروندان و … تاکید شده است.

اسدی طی حکمی «محمدعلی راضی» را به سمت مشاور و دستیار در امور برنامه‌ریزی منصوب و بر مواردی همچون پیگیری بازنگری برنامه کلان بیست ساله برنامه راهبردی شهر و شهرداری شیراز، توسعه و افزایش بهره‌وری سازمانی و … تاکید کرد.

براساس این گزارش، پیش از این «علی فراشاییان» شهردار منطقه ۱۱، «شهرام سبزیان‌فرد» شهردار منطقه ۱۰، «سید عباس هاشمی‌نژاد» معاون شهردار منطقه ۱۰، «بهزاد پرنیان» شهردار صدرا و «محمدعلی راضی» معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز بودند.

بر اساس این گزارش ، پیش از این مرحوم رضا مسعودی شهردار منطقه ۵ شیراز بود و طی این مدت اقدامات ماندگاری در حوزه‌های عمرانی، فضای سبز، خدمات شهری و فرهنگی مختلف جهت رفاه حال شهروندان ساکن در محدوده منطقه ۵ انجام داد.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار