چاپ کد خبر: 66984
19 شهریور 1400

جهاد سازندگی با دستور رئیس جمهور احیا می‌شود+جزئیات

  • ساداتی نژاد 1

به گزارش اول فارس ، سیدجواد ساداتی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روستاهای کشور کانون‌های تولید کشاورزی هستند، اظهار داشت: اگر حمایت جدی از روستا نشود مهاجرت در روستاها رشد پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل افزایش مهاجرت از روستاها در سال‌های گذشته عدم توجه به کانون‌های تولید کشاورزی کشور بود، افزود: با ادغام جهاد سازندگی و کشاورزی روستاها در حوزه تولید عدم توجه را تجربه کرده و این مهم باعث شده توسعه پایدار روستاها با محوریت کشاورزی دچار چالش شود.

وزیر جهاد کشاورزی ضمن اشاره به دستور ریاست جمهور در راستای احیای جهاد سازندگی ویژه مدیریت یکپارچه در روستاها ابراز داشت: در خصوص احیای جهاد سازندگی برنامه ویژه‌ای در جهاد کشاورزی پیش‌بینی شده و در این زمینه لایحه‌ای نیز به دولت ارسال می‌شود و یکی از پیشنهادات ایجاد معاونت در وزارت جهاد کشاورزی تحت عنوان جهاد سازندگی است.

وات 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

حسن جمعه , ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹

بسیار عالی .از این دیدگاه ریاست محترم جمهور بسیار سپاسگذاریم

علیرضا عشقی جمعه , ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹

باسلام .خیلی خوبه الان من که جهادی ام از خیلی از امکانات محرومم ومرا به چشم دشمن می‌بینند. این طرح خوبه بشرطی که آدم های باروحیه جهادی را بها بدن نه که به گفته آقا به آتش به اختیار بودن من میگن دیوانگی حتی به پدر شهیدم اهانت می‌کنند ومن کاری ازم ساخته نیست

M جمعه , ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵

به نظر من اگر همین جهاد کشاورزی رو بیشتر بهش بها بدن بهتر است از ایجاد جهاد سازندگی میباشد

آخرین اخبار