چاپ کد خبر: 3212
10 دی 1397

جوان ۲۲ ساله یاسوجی در تنگ براق اقلید غرق شد

13970808000860 Test PhotoH

جوانی ۲۲ ساله هنگام شنا در تنگ براق شهرستان اقلید غرق شد.به گزارش اول فارس از اقلید، جوانی ۲۲ ساله از اهالی یاسوج که به همراه دو تن از دوستانش به اقلید سفر کرد، هنگام شنا در تنگ براق، غرق شد.

تنگ زیبای براق یکی از تفرجگاه‌های شهرستان اقلید است که در ۲۰۰ کیلومتری شیراز و در جاده اقلید به یاسوج قرار دارد و استفاده از ظرفیت‌های گردشگری این منطقه، فرصت مناسبی برای رشد و توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی شهرستان است اما متأسفانه در اثر عدم توجه و رسیدگی و کافی، شاهد بروز مشکلات متعددی در این تفرجگاه هستیم.

فنس کشی دور رودخانه، تابلو خطر غرق شدن، نبود غریق نجات، کمبود امکانات و زیرساخت‌ها، عدم وجود امکانات اقامتی، نداشتن پارکینگ و سرویس بهداشتی مناسب ازجمله کمبودهایی است که در این تفرجگاه شاهد هستیم.

عدم نظارت کافی بر تورهای گردشگری که شئون اخلاقی و اجتماعی را رعایت نمی‌کنند از دیگر مطالبات مردم این شهرستان از مسؤولان است که چندی پیش به‌صورت جدی مطرح بود.

 این مکان زیبا و نسبتاً دورافتاده امکانات بسیار ناچیزی دارد و جوابگوی جمعیت زیاد بازدیدکنندگان نیست و نیاز به مساعدت جدی مسؤولان است.”منبع: فارس”

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار