چاپ کد خبر: 109756
3 اردیبهشت 1402

حادثه مرگبار رانندگی در جایی از شیراز که راننده فکرش را هم نمی کرد !

تصادفحادثه

حوادث رانندگی در استان فارس روزانه جان هموطنانمان را می‌گیرد و بی احتیاطی رانندگان این حوادث ادامه دارد.
به گزارش اول فارس ، بنابر اعلام روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، واژگونی خودروی سواری در بلوار دکتر حسابی یک فوتی و سه مجروح به همراه داشت.

طی تماس رانندگان خودرو‌های عبوری با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۸ را به همراه گروه امداد و نجات به محل حادثه در بلوار دکتر حسابی اعزام کرد.

گفتنی است؛ در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری در خیابان در حال حرکت بود که پس از انحراف، از مسیر اصلی خارج و واژگون شد.

بر اثر این حادثه چهار نفر از سرنشین‌های خودروی سواری در داخل خودرو محبوس شده بودند که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات ویژه نجات آن‌ها را از خودرو خارج نمودند. متاسفانه در این حادثه یکی از سرنشین‌ها فوت و سه سرنشین دیگر حادثه مجروح شدند که آتش نشان‌ها مجروحان و فرد فوت شده را تحویل نیرو‌های اورژانس دادند.

همچنین بنابر این گزارش آتش نشانان بی درنگ پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن سازی کامل محل حادثه، قطع سیستم برق خودرو و کشیدن نوار هشدار دهنده، اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند و پس از تحویل مصدومین به عوامل اورژانس، با برگردندان خودروی سواری به حالت اولیه به ماموریت خود پایان دادند.

۳مطلب جالب برای خواندن بیشتر:

دروغ ها علیه « کوروش کبیر » و « کمبوجیه » زیر ذره‌بین آناتومی و دیرینه‌پزشکی

چگونه روند پیری را کُند کرده و زندگی بهتری داشته باشیم؟

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار