چاپ کد خبر: 133677
18 بهمن 1402

خبری خوش برای شیرازی ها: فروشگاه عسل تعاونی زنبورداران شیراز افتتاح شد [+ویدئو]

در مراسمی بمناسبت دهه مبارک فجر، فروشگاه شرکت تعاونی زنبورداران شیراز افتتاح شد.

شرکت تعاونی زنبورداران شیراز 1

به گزارش اول فارس،  در مراسمی با حضور سید کاظم موسوی  مدیر تعاون روستائی استان فارس ، فلاح معاونت فنی و اجرایی این سازمان ، حیدر شیبانی، دبیر اجرایی اتاق اصناف کشاورزی استان فارس ، حسن کشاورز رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان شیراز ،  مراد شیروانی مدیرعامل اتحادیه شرکتها های تعاونی روستایی شیراز و کارشناسان و مسئولین صنوف و تشکل های بختعاونی کشاورزی استان فارس  فروشگاه مرکزی شرکت تعاونی زنبورداران شیراز افتتاح شد.

سید کاظم موسوی مدیر کل تعاون روستایی استان فارس در این مراسم در سخنانی ضمن تقدیر از فعالیت خوب اداره تعاون روستایی شهرستان شیراز و اهتمام این اداره به توسعه فعالیت های بازرگانی و زیر ساختی شرکت های تعاونی روستایی ، تولید و کشاورزی گفت:  هر گونه اقدامی در راستای بازار رسانی محصولات کشاورزی از سوی تعاونی ها قابل توجه و دارای اهمیت است.

شرکت تعاونی زنبورداران شیراز 4

مدیرکل تعاون روستایی استان فارس تاکید کرد ضرورت دارد شرکت تعاونی زنبورداران شیراز در یک اقدام جهادی تولید، پرورش و تکثیر ملکه زنبور عسل بر اساس دستاوردهای نوین ژنتیکی و از نژادهای برتر دنیا را در دستور خود قرار داد تا اعضای و دیگر پرورش دهندگان بتوانند با خیال آسوده نسبت به تهیه ملکه برای کلنی ها خود اقدام کنند.

حسن کشاورز

در این مراسم حسن کشاورز رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان شیراز نیز بابیان اینکه این شرکت تعاونی دارای ۵۰۰ زنبوردار عضو هست گفت:  راه اندازی این فروشگاه که علاوه بر عرضه عسل با کیفیت به قیمت تعاونی  نهاده ها ، ابزار و ادوات مورد نیاز زنبورداران شیراز را تامین و همچنین عسل تولید زنبورداران شهرستان شیراز با در بهترین بسته بندی بندی و با قیمت تعاونی و مناسب به شهروندان عرضه می نماید یک ضرورت ویژه برای توسعه فعالیت زنبورداران این شهرستان بود که با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان این کار به سرانجام رسیده است.

توضیحات رئیس اداره تعاون روستایی شیراز را اینجا ببینید:

رئیس اداره تعاونی روستایی شیراز افزود: این شرکت تعاونی زنبورداران با همت جمعی از پرورش دهندگان و  تولیدکنندگان عسل در سال ۱۳۶۰ تشکیل گردید و  موفق شدند این فروشگاه را به متراژ ۳۵ متر مربع از محل منابع داخلی خود شرکت تعاونی خریداری و با صرف هزینه نوسازی ۴۰۰مبلیون تومانی مرکزعرضه عسل و فرآورده های آن را در یکی از مراکز مهم تجاری شیراز راه اندازی کنند.

حسن کشاورز همچنین افزود: شرکت تعاونی زنبورداران شیراز با تولید سالیانه  ۴۰۰تن عسل که از تعداد  ۶۰۰۰۰ کلنی زنبور عسل توسط تعداد ۵۰۰ پرورش دهنده زنبور عسل در تعداد  ۱۰۰۰ زنبورستان بعنوان یکی از مراکز قدرتمند تولید عسل در کشور در حال فعالیت است.
رئیس اداره تعاون روستایی شیراز تاکید کرد که این شرکت تعاونی زنبورداری دارای ۳شعبه در شیراز و حومه و دفتر کار در بازار انقلاب و همچنین فروشگاه در شیراز و شعبه دوم در زرقان که انبار تجهیزات زنبورداری و عسل می‌باشد (همچنین فروش عسل آنجا انجام میشود) و سومین شعبه در مجموعه تعاون روستایی رکن آباد که انبار شکر نیز همانجاست و در تمامی شعبه ها رس شکن یخچال ترازو و باسکول وجود دارد.

بر اساس این گزارش در این مراسم از زحمات کارکنان ،مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی زنبورداران شیراز و همچنین  مهندس علی کریمی بهنق کارشناس بازرگانی سازمان تعاون روستایی استان فارس که با پیشنهادات و پیگیری خود باعث توسعه فعالیت های این شرکت گردید نیز با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

به گزارش اول فارس، مردم ، مسافرین و شهروندان شیرازی می توانند با مراجعه به این فروشگاه تعاونی واقع در بازار انقلاب شیراز ، لاله ۴ پلاک ۱۷۱ عسل و دیگر فرآورده های آن را با اطمینان و قیمت مصوب تعاونی خریداری کنند.

شرکت تعاونی زنبورداران شیراز

photo ۲۰۲۴ ۰۲ ۰۷ ۱۵ ۴۲ ۱۷

شرکت تعاونی زنبورداران شیراز 1

شرکت تعاونی زنبورداران شیراز 2

شرکت تعاونی زنبورداران شیراز 3

کانال واتساپ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس جمعه , ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰

عسل شکری …..اگر شکر باشه که‌ به درد نمی خوره

ناشناس پنجشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳

زنبور حشره‌ای در قرآن و باید ملکۀ زنبورها جهاد تخم‌گذاری بیشتر انجام دهد

مصطفی پنجشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵

وقتی که رئیس شرکت تعاونی از انبار شکر حرف میزنه معلومه که عسلش هم با آب شکر تهیه شده واقعا خسته نباشید
خخخخخخخخخ

حسنی hasa پنجشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۱۸

رکن آباد؟ شکر؟ مگه به زنبورها شکر میدن؟ دراین صورت این عسل نیست

آخرین اخبار