چاپ کد خبر: 83552
23 اردیبهشت 1401

خبر خوش شهردار منطقه ۴ از تکمیل پروژه باغ ایرانی در شیراز

 شهردار منطقه 4 شیراز
شهرداری منطقه چهار شیراز توسعه فضای سبز نقش ارزنده ای در گسترش نشاط و کاهش الایندگی هوا دارد و مدیریت شهری می کوشد با توسل به راهکارهای مختلف کیفیت زندگی شهروندان را بهبود بخشد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ شیراز، حسام الدین اسدزاده با بیان اینکه وسعت جغرافیایی و سرانه جمعیتی در این منطقه رشد قابل ملاحظه ای دارد، خاطرنشان کرد: جمعیتی بالغ بر ۲۸۰ هزارنفر در منطقه چهار سکونت دارند و ارایه زیرساخت های شهری برای پاسخگویی به نیازهای شهروندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی در ادامه دامنه فضای سبز در محدوده شهرداری منطقه ۴ را مطلوب توصیف کرد و افزود: حفظ و نگهداری از فضای سبز نیاز به نظارت پیوسته و رسیدگی شبانه روزی دارد.
این مقام مسئول در ادامه با ارایه آمار و ارقامی پیرامون وضعیت فضای سبز در منطقه ۴ شهرداری شیراز گفت: در این منطقه بیش از ۹۶ هزارمترمربع چمن، ۱۰ هزار اصله درخت و درختچه، ۲۹ هزار متر مربع انواع گیاهان پوششی، ۲۸ هزار متر پرچین، ۱۶ هزار متر مربع گل رز و ۳۸ هزار متر مربع گل فصلی وجود دارد و بیش از ۶۵ هزار متر مربع نیز تحت عملیات جنگل کاری قرار گرفته است.
شهردار منطقه ۴ با اشاره به این موضوع که مساحت کل فضای سبز منطقه ۱۲۷ هکتار است اظهار داشت: پروژه باغ ایرانی به وسعت ۷ هکتار در مراحل پایانی است و با اتمام کارهای عمرانی به کاشت انواع گیاهان منطبق با اقلیم جغرافیایی منطقه همت می گماریم.
اسدزاده با بیان این که عزم راسخ برای گسترش فضای سبز در سطح منطقه ۴ وجود دارد اظهار داشت: پیگیری تملک باغ سه گوش و قسمتی از باغ دهقان واقع در بولوار مهندسین در دستور کار قراردارد که با الحاق آن حدود ۳۰ هکتار به مساحت فضای سبز منطقه اضافه می شود.
وی افزود: در راستای بهبود منظر شهری طرح های بهسازی و بازسازی در بولوارهای پاسارگاد، زاگرس، نهضت، صلح و رفوژ ورودی شهر و میدانهای پاسارگاد و شهید اعتمادی و باغ حوض اجرا می شود.
اسد زاده در پایان ضمن تشکر از دید مثبت شهردار شیراز و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اعلام کرد: طی برنامه ریزی صورت گرفته، توسعه فضای سبز شهری توسط شهرداری علاوه بر فعالیتها و کارهای خدماتی و پروژه های عمرانی، مهمترین افق همکاران در این منطقه خواهد بود.

گروه واتساپ اول فارس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

رضا خقیقی یکشنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳

باسلام واحترام خدمت شهردار محترم منطقه ۴ بخصوص معاونت اجرایی زحمتکش ایشان آقای تاشکه. به استحضار می‌رسانم. آب آبنمای زیرتقاطع شهدای کشن اکثر اوقات لبریز واب آن ب روی سطح بلوار جاریمیگردد.باتشکر

نه یکشنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۵۹

سلام یه پل به نام شهید غلامی تو منطقه ۴ هست که جز پر تردد ترین خیابانهای این منطقه هست که نه زیبای دارد نه تمیزی دارد نه مسول دارد. هر کسی هم خواست عکسشو میفرستم ببینه حالش بهم بخوره از مدیریت زیبا سازی شهر شیراز

تارخ یکشنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲:۵۶

منطقه سعدی کارای صفر ،چون ملت اینجا از نظر شما فقر هستند چرا ،چرا چرا؟؟؟؟؟؟!!!!

سیما شنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵

اسدزاده مصرفت چیه!!؟

داوود شنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴

یه مرد خوب و زحمتکشی است

ناشناس جمعه , ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵

توروخدا به فضای سبز کوچه دوازده رحمت هم رسیدگی کنید داخل فضای سبز اشغال ریخته میشه واب درستی داده نمیشه به درختان حداقل یک سطل اشغال بگذارید برای آب دادنش خدا خیرش بده ما میبینیم هرازگاهی یک آقای جوانی هستن که شمشادهای اونجا را آب میدم بخاطر خدا

محمد جمعه , ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴

وقتی معاون منطقه ۵ بود انقدر مردم رو …میکرد حالا شده کاردان ..

الوی جمعه , ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸

پس شهردار منطقه ۵چی آسفالت داغون روشنایی معابر صفر بلوار تندگویان

الگوی جمعه , ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷

پس شهردار منطقه ۵چی آسفالت داغون روشنایی معابر صفر بلوار تندگویان

آخرین اخبار