چاپ کد خبر: 9528
12 تیر 1398
نقد آزاد / مطلب وارده

کاسبان رسانه ای محور خرامه – شیراز

 

مطلب پیش رو از مجموعه مطالب وارده به اول فارس است که صرفا نظرات نویسنده را در موضوع مورد بحث ابراز میدارد وانتشار آن توسط “اول فارس” به معنی تایید یا رد مطالب مطروحه نمی باشد.

??

خط و نشان کشیدنهای خانم صبا آذرپیک را دیده بودم و البته درخلال آنها، افشاگریهای پشت پرده هم درپی داشت ، دسترسی وی به اطلاعات و شجاعتش در بیان پشت پرده ها مرا به تحسینش وا می داشت .

مطالبش را دنبال می کردم تا اینکه امروز اظهارنظرش در مورد سه مسئول در استان فارس و آسمان و ریسمان کردنش سوالاتی را در ذهن متبادر کرد .
اولا اینکه چه می شود ازبین همه روزنامه نگاران وکارشناسان و مطلعین بومی و استان فارسی مرتبط با موضوع ،ناگهان ایشان از تهران برای جاده های شیراز قلمفرسایی می کند ؟

دوما آیا ایشان مسیر داریون و خرامه را می شناسد ؟سوما خیالبافی و آسمان ریسمان بافتن ایشان چرا بی جواب بماند ؟
جهت اطلاع ایشان و خوانندگان عرض می کنم ،یقینا مقصرین در سهل انگاری های منتهی به خسارات جانی و مالی در هر موضوعی ازسیل شیراز گرفته تا حوادث جاده ای باید شناسایی و مجازات شوند اما اینکه عکس معاون عمرانی تازه منصوب استانداری فارس و دونفر مدیر کل را درکنارهم گذاشتن و اعلام این افراد بعنوان مقصرین حادثه مطلقا منصفانه نیست بلکه بیشتر یک رفتار غیرحرفه ای و تخیلی است .
همه چیز را سیاه و سفید دیدن و توهمات سیاسی را در همه چیز دخیل دانستن اگر مغرضانه  نباشد ،یک عمل ناشایست است . مجموعه مدیران در عین الزام پاسخگویی افکار عمومی ، اما نباید به راحتی مورد ظلم و نقد غیر منصفانه قرار گیرند .

خانم آذر پیک شما کارشناس پلیس هستید یا تصادفات ؟شما جاده خرامه بلد هستید  تا چه رسد به اینکه با تخیلات و ارتباط دادنهای بی ربط هرچه دلت خواست اظهار کنید .

برای پاک کردن چیزی باید از دستمال تمیز استفاده کرد و برای فعالیت رسانه و انتقاد نباید از مسیر انصاف خارج شد .

قصد دفاع از متخلفین احتمالی در هر سطحی ندارم اما آسمان ریسمان کردن و ارتباط دادن حوادث بدون اطلاع کافی و قلمفرسایی در مورد این موضوع دم خروس منفعت طلبی و مزد بگیری را هویدا می کند .

بدیهی است بررسی اقدامات قانونی ازسوی مدیران استان علیه  این فرد کم ترین کاری است که وی بداند درعین احترام و حفظ عزت خبرنگاری و فعالیت حرفه ای اما قرار نیست بدون اطلاع از جنبه های مختلف صرفا با چند جمله مدیران را اینگونه و بی رحمانه مورد خطاب قرار دهند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار