چاپ کد خبر: 134828
1 اسفند 1402

خرید و فروش مجوز و سهام مراکز درمانی، بیمارستانها، مراکز جراحی محدود و درمانگاه‌های عمومی و تخصصی ممنوع شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: هرگونه خرید و فروش مجوز و سهام مراکز درمانی، بیمارستانها، مراکز جراحی محدود و درمانگاه‌های عمومی و تخصصی ممنوع است.

خرید و فروش مجوز و سهام مراکز درمانی، بیمارستانها، مراکز جراحی محدود و درمانگاه‌های عمومی و تخصصی

مهرداد شریفی گفت: تمامی متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با ورود به درگاه ملی مجوز‌ها به آدرس https://mojavez.ir و سامانه صدور پروانه‌ها و مدیریت اطلاعات موسسات به آدرس https://parvaneh.behdasht.gov.ir بدون واسطه و به صورت قانونی نسبت به اخذ مجوز‌های درمانی اقدام کنند.

او افزود: در صورت مشاهده از خرید و فروش غیرمجاز مجوز و سهام مراکز درمانی، بیمارستانها، مراکز جراحی محدود و درمانگاه‌های عمومی و تخصصی، برخورد قانونی لازم انجام می‌شود.

شریفی با اشاره به اینکه فعالیت هر مرکز یا موسسه درمانی بدون اخذ مجوز‌های لازم، قانونی نیست و از فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌شود، ادامه داد: توسعه اشتغال در بخش سلامت، در چارچوب قانون و مقررات و با بهره گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حال انجام است.

این مقام مسئول در دانشگاه با بیان اینکه صدور پروانه‌های بهره برداری این موسسه‌ها در اداره ارزیابی و صدور پروانه‌های معاونت درمان انجام می‌شود، ادامه داد: وظیفه این اداره، قانونمند کردن فعالیت مراکز و موسسات درمانی از طریق صدور پروانه‌های مربوطه و انطباق آن‌ها با قوانین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که در ۳۰ ماه گذشته نیز ۸۹۰ پروانه جدید موسسات درمانی در شیراز و شهرستان‌های استان صادر شده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

باهر سه شنبه , ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸

پیشنهاد میشود که مجوز های جدید در داخل شهرها که بسیار پر ترافیک می باشند و پارکینگ هم وجود ندارد داده نشود و این مجوزها در اطراف شهرها که ترافیک ندارند و تا آینده های دور هم این مشکل پیدا نمی کنند داده شود و امکانات عمومی هم برای مردم مراجعه کننده دیده شود.همه جانبه دیده شود نه فقط یک جانبه تا مردم در آسایش بیشتری باشند و کمتر سختی بکشند مخصوصا مردم فقیر همراه بیمار.

آخرین اخبار