چاپ کد خبر: 54747
1 خرداد 1400

خودروی کوییک-آر سایپا را بیشتر بشناسید+ تصاویر

حدود یکسال بعد از شروع تولید کوییک، و در روزهایی که پارس خودرو برای جبران خداحافظی شرکایش (رنو، برلیانس و کیا) به مونتاژ سه محصول سایپا، یعنی خانواده X100 (پراید)، خانواده Q200 (کوییک) و خانواده S200 (ساینا) روی آورده بود، ناگهان سایپا از آغاز تولید کوییک R در پارس خودرو خبر داد؛ هاچ‌بکی که با نام «کوییک دو رنگ» نیز شناخته میشود و از اوایل زمستان ۹۸ نیز نخستین سری آن تحویل مشتریانش شد.

کوییک R در واقع همان کوییک معمولی است ولی اندکی زیباتر! در بخش بیرونی خودرو، سه قسمت کوییک R حالا با یکدیگر همرنگ شده‌اند. اولین قسمت، سقف خودروست، دومین قسمت قاب آینه بغل و سومین قسمت نیز ناحیه داخلی مه‌شکن‌ها و همچنین ناحیه زیرین سپر جلوست. اما همین اتفاق ساده، در بخش داخلی کوییک R هم رخ داده؛ یعنی قاب دور دریچه‌های تهویه وسط، قاب دور سیستم پخش و بخشی از رودری‌ها نیز همرنگ شده اند. علی‌رغم این تغییرات ظاهری اما کوییک R در قسمت فنی، هیچ تغییری را تجربه نکرده و همان ویژگی‌های کوییک معمولی را دارد.

گروه خودروسازی سایپا پس از شناسایی نیاز بازار به محصولاتی برخوردار از زیبایی ظاهری به‌ویژه نیاز به عرضه خودروهایی با رنگ‌های متفاوت و جدید، تصمیم گرفت محصولی با نام کوییک- آر را تولید و عرضه کند.

این خودرو با بهره‌گیری از رنگ‌آمیزی جذاب و متفاوت در بدنه، سقف و همچنین تریم داخلی تولید می‌شود و مجهز به رینگ آلومینیومی است.

تلفیق طیف وسیعی از رنگ‌های جدید در این محصول، زیبایی و تمایز فراوانی میان این خودرو و سایر محصولات تولید داخل ایجاد کرده و با استقبال قشرهای مختلف مشتریان به‌ویژه جوانان و بانوان مواجه شده است.

 

ایمنی و تجهیزات

امکانات
مجهز به سیستم ترمز ABS+EBD
کیسه های هوای جلو (راننده و سرنشین)
دستگیره آسان بازشو
باز کردن قفل درب صندوق عقب با ریموت کنترل
سنسور پارک دنده عقب
هشداردهنده بسته نبودن کمربند ایمنی
سیستم ضد سرقت (Immobilizer)
چراغهای جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع
چراغ مه شکن جلو + عقب
شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب
مجهز به سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک
آینه های جانبی برقی
مجهز به رادیو + CD Player + USB
کمربندهای ایمنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع
ریموت کنترل – قفل مرکزی
برف پاک کن عقب
گرمکن شیشه عقب
بازشدن اتوماتیک دربها هنگام تصادف
صندلی های عقب با قابلیت تاشو
صندلی عقب مجهز به نگهدارنده صندلی کودک (Iso-Fix)
توضیح:با توجه به نوع تیپ و آپشن خودروها، همواره امکانات انتخابی خودروهای رؤیت شده در نمایندگی های مجاز، ملاک تحویل خودرو به مشتریان می باشد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار