چاپ کد خبر: 117621
12 مرداد 1402

کار خوب دانشگاه علوم پزشکی شیراز که باید همه مردم بدانند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ثبت نشانی دسترسی به تمامی مراکز بهداشتی شهر شیراز خبر داد.

 به گزارش اول فارس، عباس رضاییان زاده با اشاره به اهمیت مکان یابی در دسترسی مراجعان گفت: با ثبت موقعیت مکانی تمامی مراکز بهداشتی شهر شیراز، کاربران می‌توانند مکان دقیق این مراکز را روی نقشه مشاهده کنند و از امکانات مسیریابی نقشه گوگل (google map) برای دسترسی بهتر به مراکز استفاده کنند.معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ثبت نشانی دسترسی به تمامی مراکز بهداشتی شهر شیراز خبر داد.

او افزود: این امکان به کمک فعال شدن موقعیت مکانی از طریق موقعیت یاب ( GPS) گوشی هوشمند یا آدرس اختصاصی رایانه (IP) فراهم بوده و فرد به نزدیک ترین مرکز خدمات جامع سلامت با موقعیت مکانی خود دسترسی می یابد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز این امکان جدید را باعث سهولت و راحتی مراجعان دانست و گفت: کاربران می توانند علاوه بر موقعیت مکانی، تصاویر مربوط به فضای بیرونی و داخلی، نشانی سایت، شماره تلفن، راه های دسترسی و ساعت کاری را نیز مشاهده کنند.

این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: پس از گذشت سه ماه از آغاز این اقدام، شاهد بازخورد بسیار خوبی از سمت مردم و بازدید بیش از یکصد هزار نفر از این امکان جدید بوده ایم. او یادآور شد: با توجه به الگوریتم جدید گوگل به نام الگوریتم «کبوتر»، نتایج جست و جو برای یک ‌کلمه کلیدی یکسان در موقعیت های جغرافیایی متفاوت با هدف نمایش نزدیکترین کسب و کار، متفاوت است.

چند باید و نباید جدید آموزشی در مدارس دولتی که باید بدانید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

مهری یگانه شنبه , ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸

پروتستانیزم

ناشناس شنبه , ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

پروتستانیزم

آخرین اخبار