چاپ کد خبر: 138672
11 فروردین 1403

درخواست کانون هموفیلی استان فارس از هموطنان

درخواست کانون هموفیلی استان فارس از هموطنان

کانون هموفیلی ایران یکی از قدیمی ترین سازمانهای مردم نهاد و خیریه می باشد که در سال ۱۳۴۶ خدمت رسانی و حمایت از بیماران صعب العلاج هموفیلی را به عهده دارد.

بیماری هموفیلی یکی از سخت ترین و مشکل زاترین بیماریهای انسانی است، عارضه ای است ارثی و مادام العمرکه از نقص یا فقدان یکی از عوامل انعقادی در خون ناشی می شود و بیمار مبتلا به طور خودبخودی و یا در اثر کوچکترین ضربه و یا صدمه ای دچار خونریزیهای داخلی و یا خارجی شدید و لاینقطع می گردد که چنانچه به سرعت تحت درمان و تزریق داروهای انعقادی بسیار گرانقیمت قرار نگیرند، دچار هماتوم های وسیع ، دردهای کشنده، معلولیت و یا ناهنجاریهای مفصلی و حتی مرگ می گردد.

کانون هموفیلی فارس نیز حدود ۹۰۰نفر از بیماران هموفیلی کشور را تحت پوشش خود داشته که در حوزه های تامین هزینه های درمان، معیشت، رفاه، آموزش، پیشگیری و… فعالیت دارد ودر حال حاضر نیازمند دستان پر سخاوت و احسان دوستانه شما خیرین و هموطنان و هم استانیهای عزیز می باشد.

عضو کانال خبر فوری در تلگرام شوید

هموطنان عزیز میتوانند کمکهای نقدی و غیر نقدی  خود را به آدرس: شیراز بیمارستان شهید دستغیب، ساختمان شماره ۳، مرکز جامع هموفیلی اهداء نمایند و یا به شماره حساب این کانون نزد بانک ملی شعبه پارک سعدی به شرح ذیل واریز نمایند.

شماره حساب: ۰۱۰۶۶۶۸۹۵۰۰۰۲ بانک ملی شعبه پارک سعدی

شماره شبا: IR980170000000106668950002

درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر باشماره تلفن ۰۹۱۷۶۰۱۰۶۴۱ تماس حاصل فرمایید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار