چاپ کد خبر: 118043
17 مرداد 1402

دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی بدون سود و کارگشا از بانک رفاه

بانک رفاه کارگران به منظور حمایت از مشتریان خود که کارفرما، کارمند یا فعال در سازمان‌های مرتبط با دانشگاه‌های علوم پزشکی هستند، طرح تسهیلاتی با نام «کارگشا» را تدارک دیده است. سقف وام این طرح ۲۰۰ میلیون تومان و بدون بهره است.

دریافت 200 میلیون تومانی وام بدون سود و کارگشا از بانک رفاه

به گزارش اول فارس ، آن دسته از مشتریان واجد شرایط بانک رفاه کارگران که مایل به دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی این مجموعه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. مزیت این تسهیلات در نداشتن سود است و تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. ضمانت بازپرداخت این تسهیلات نیز چندان دشوار نیست و ضامن اصلی برای این طرح فیش حقوقی متقاضیان واجد شرایط است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به ۲۴ ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان سود ۸ میلیون و ۶۸۴ هزار و ۹۸۴ تومان است. کل سود تسهیلات، ۸ میلیون و ۴۳۹ هزار و ۶۲۶ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۲۰۸ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۶۲۶ تومان خواهد بود.

بانک رفاه کارگران به منظور سرمایه گذاری و بهره برداری از وجوه بیمه کارگران و با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندی‌های طبقه کارگر از سال ۱۳۴۰ فعالیت خود را آغاز کرد.

این مجموعه تاکنون توانسته با ۱۰ هزار و ۴۸۳ نیروی انسانی و در اختیار داشتن هزار و ۱۵ شعبه فعال، انواع خدمات پولی و بانکی مجاز را به مشتریان واجد شرایط در سراسر کشور ارائه دهد.

قرض‌الحسنه عقدی است که به موجب آن بانک (بعنوان قرض‌دهنده) مبلغ معینی را طبق ضوابط مقرر به اشخاص حقیقی و یا حقوقی (به عنوان قرض گیرنده) به قرض واگذار می‌نماید. تعهد بازپرداخت قرض‌گیرنده، صرفاً معادل مبلغ دریافتی بعلاوه کارمزد آن خواهد بود. سهم قرض‌الحسنه اعطایی هر بانک، سقف تسهیلات اعطایی به متقاضیان و کارمزد آن سالانه توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌گردد.

کاربرد این نوع تسهیلات جهت کمک مالی در موارد ذیل می باشد
شرکتهای تعاونی به منظور ایجاد کار
کارگاه ها و واحدهای تولیدی متعلق به اشخاص حقیقی یا حقوقی بمنظور کمک به امر افزایش تولید
رفع احتیاجات اشخاص حقیقی در موارد زیر:

هزینه‌های ازدواج (سامانه اینترنتی وام ازدواج)
تهیه جهیزیه
درمان بیماری
تعمیرات مسکن
کمک هزینه تحصیلی
کمک برای ایجاد مسکن در روستاها
قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری
قرض الحسنه ودیعه مسکن

از خواندن این دو مطلب لذت ببرید

از بین بردن آفت برنج با چند روش ساده

طرز تهیه مرغ و اسفناج در سس پارمزان/غذایی آسان و سریع

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس چهارشنبه , ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰

خواهشا این همه وام به اقشار مختلف مردم میدهید یه وام هم به خانواده های معلولین تحت پوشش بهزیستی بدهید بخدا هزینه های نگهداری معلولین در منزل خیلی زیاده.با تشکر بهرامی از زنجان.شماره تماسم ۰۹۱۹mfr0668

آخرین اخبار