چاپ کد خبر: 12056
5 شهریور 1398

در شیراز | باغ مجالسی که تا ساعت ۳صبح خواب را از چشم مردم ربوده است / استمداد از مسئولین برای رفع مزاحمت

در روزهای اخیر خبرهایی در رسانه های استان فارس به نقل از فرمانده انتظامی استان فارس و همچنین تقاضای برخی از علماء حوزه علمیه داشتیم مبنی بر برخورد با تالارها وباغ های مجالس مختلط و وفاقد مجوز که نوید حرکت بسوی قانونمندی در امر صدها باغ و تالار مراسم در گوشه وکنار شهر شیراز میداد که با مجوز یا بدون مجوز راه خود را می روندو ساز خود را می زنند.

ساکنان مناطق ورودی شهرک گلستان ، بزین و  استقلال در شیراز سالهاست ناچارند در سرما وگرما و تا ساعت چهار صبح صدای رقص و پایکوبی و موسیقی تند  برخی از تالارها وباغ مجالس واقع در انتهای بلوار دکتر حسابی  و تقاطع جاده صدرا را تحمل کنند.

برخی از این ساکنین به اول فارس گفته اند بدلیل عدم ساخت و ساز در محدوده بلوار دکتر حسابی از روبروی شهرک آفرینش تا تقاطع جاده صدرا با این بلوار چندین باغ و تالار مجاز یا غیر مجاز هستند که یکی ازآنها تا پاسی از بامداد با صدای بسیار بلند و با بهره گیری از اجرای زنده موسیقی و باندهای قوی صوتی به اجبار صدای موسیقی و رقص و آواز مراسمات خود را به اعصاب مردم تزریق وعملا آسایش ساکنان این مناطق را سلب کرده  و برخی  در این میان گوی سبقت را بقیه ربوده است.

یکی از اهالی در این خصوص می گوید: در شبها  ناچاریم کولرهای خود را روشن و پنجره های را ببندیم تا از سرو صدای اجباری این باغ درامان بمانیم ولی صدای و ساز  و آواز و رقص  از پنجره های دو جداره هم رد میشودو متاسفانه این مراسمات و مزاحمت های صوتی تا ساعت ۳ تا ۴ صبح ادامه می یابد،وی اضافه کرد:  حداقل در همان زمان قانونی مراسم را تمام کنند تا مردم بتوانند استراحت نمایند.

اهالی منطقه از دستگاهها قضایی ، انتظامی و مسئولین مرتبط در خصوص رفع این آلودگی صوتی و مزاحم جدی مردم  که عملا آسایش مردم را هدف رفته است تقاضای استمداد ، بررسی و اعمال قوانین مرتبط با چنین واحدهایی را دارند.

 

 

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس سه شنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۷:۵۸

این باغها زیاد مزاحم مردم میشن

آخرین اخبار