چاپ      کد خبر: 104047
22 بهمن 1401

برف و باران ۴ روزه این مناطق استان فارس را فرا می‌گیرد+هشدار نارنجی

مدیرکل هواشناسی فارس گفت: بارش برف و باران در مناطقی از شمال، شمال غرب و بارندگی در نقاطی از مرکز استان همراه با وزش شدید باد و رعد و برق از بامداد امروز تا چهارشنبه در استان ادامه دارد.
مسعود حقیقت از اطلاعیه سطح نارنجی نسبت به بارش برف و باران در مناطقی از شمال، شمال غرب و بارندگی در نقاطی از مرکز استان همراه با وزش شدید باد و رعد و برق از بامداد امروز یکشنبه ۲۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ تا چهارشنبه ۲۶ همین ماه در استان فارس خصوصا شهرستان سپیدان و رستم خبر داد.

مدیرکل هواشناسی فارس گفت: این سامانه جدید برفی و بارانی یکشنبه ۲۳ بهمن در مناطق شمال، شمال غرب و بخش‌هایی از مرکز استان آغاز و دوشنبه ۲۴ بهمن در همین مناطق فعال است. هواشناسی نسبت شدت فعالیت این سامانه خصوصا در سپیدان ، رستم  ، بیضا و درود زن هشدار داد.

هواشناسی استان همچنین برای فعالیت این سامانه جوی در شهرستانهای بوانات ، خرم بید ، سرچهان ، آباده ، ایزد خواست ، اقلید ،ارسنجان و بختگان نیز هشدار داده است

حقیقت گفت: همچنین این سامانه جدید بارشی برای سه شنبه ۲۵ بهمن در مناطق شمال، شمال غرب و بخش‌هایی از مرکز استان و برای چهارشنبه ۲۶ همین ماه هم در همین مناطق بویژه در سپیدان گزارش شده است.

هواشناسی استان فارس در خصوص وزش باد شدید بدلیل افزایش فشار گرادیان

مدیر کل هواشناسی استان فارس تاکید کرد: خودداری از سفر‌های برون شهری تا جای ممکن ،اجتناب از کوهنوردی و جابجایی عشایر ، آمادگی دستگاهای اداری جهت بازگشایی مسیرها ، مدیریت در مصرف گاز و برق ، عدم توقف و تردد در حاشیه رودخانه ها پاکسازی  آبروها و دهانه پل ها در استان و خودداری از رفت و آمد در محور‌هایمناطق درگیر این سامانه توصیه می‌شود.

یک نمای جالب از شهر شیراز در ۱۰۵ سال پیش +عکس

تصاویر ۱۰ تا از زیباترین پرندگان جهان که حال دل تان را خوش می کند

فال حافظ امروز ۲۶ بهمن با تفسیر دقیق و زیبا

در کانال اول فارس عضو شوید 

 کانال اول فارس در  ایتا 

 کانال اول فارس در سروش

کانال اول فارس در روبیکا

 کانال اول فارس در  بله 

کانال اول فارس در واتساپ

 کانال اول فارس در  تلگرام

 

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس شنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶

سلام خدمت وزیراموزش وپرورش،درموقع بارندگی استان فارس بچه هاسخت شون برن مدرسه،سرما میخورن،لطفارسیدگی کنید،تعطیل کنید

آخرین اخبار