دستگیری ۳ مرد و یک زن به جرم سرقت لباس در شیراز

دستگیری ۳ مرد و یک زن به جرم سرقت لباس در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری اعضای باند سارقان پوشاک در عملیات ماموران کلانتری “۱۱ زند”  این شهرستان خبر داد. به گزارش اول فارس ، سرهنگ “فرج شجاعی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت پوشاک از درون خودرو و مغازه‌ها در سطح حوزه استحفاظی شیراز، بررسی موضوع به صورت ویژه […]

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری اعضای باند سارقان پوشاک در عملیات ماموران کلانتری “۱۱ زند”  این شهرستان خبر داد.

باند سارقان پوشاک

به گزارش اول فارس ، سرهنگ “فرج شجاعی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت پوشاک از درون خودرو و مغازه‌ها در سطح حوزه استحفاظی شیراز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری “۱۱ زند” تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات پلیسی، محل اختفای سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی ۴ نفر (۳ مرد و یک زن) که از اعضای یک باند بودند را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: در بازرسی از منزل سارقان ۱۹۰ ثوب البسه سرقتی به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی “شیراز” با بیان اینکه متهمان در تحقیقات اولیه به ۳ فقره سرقت پوشاک اقرار کردند، اظهار داشت: سارقان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سرهنگ “شجاعی” تصریح کرد: برای ایجاد امنیتی پایدار و مقابله با سارقان همکاری مردم با پلیس امری ضروری است و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

جزئیات تیراندازی مرگبار به یک آرایشگاه در فراشبند و قتل مشتری ۴۰ ساله

مطالب مرتبط

اعلام محدودیت های «تکراری» استانداری برای سیل اتباع افغانستانی در استان فارس(+ویدئو)

اطلاعیه محدودیت ترافیکی یکماهه در مسیر غرب به شرق بلوار چمران شیراز

مرگ ۵ نفر بر اثر بیماری هاری در شیراز

نظرات