چاپ      کد خبر: 134410
26 بهمن 1402

رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس منصوب شد

در مراسمی  با حضور مدیران استانی، سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس معرفی شد.

به گزارش اول فارس  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس پنجشنبه در این مراسم با اشاره به جایگاه فارس در زمینه های اقتصادی و فرهنگی گفت: ظرفیت‌ها و استعدادهای بی بدیل و وجود حرم مطهر شاهچراغ (ع) در کنار وسعت سرزمینی و جمعیتی و همزمان داشتن چهار فصل، استان فارس را در تمامی زمینه ها متمایز کرده است.

حسن شیخ نیا افزود: علاوه بر ظرفیت های مذکور، در بازه زمانی کوتاه مدت، با توجه به اکتشافات جدید در حوزه گاز به زودی فارس به رتبه اول گازی کشور تبدیل خواهد شد.

وی، پروژه مهم و ملی انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس، آزاد راه شیراز بوشهر، احداث سه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی و ده‌ها پروژه ملی و زیربنایی از جمله مجتمع های پتروشیمی چهارگانه و تاسیس طرح‌های فولادی را از دیگر ظرفیت‌های استان برشمرد.

او اظهار کرد: مردم ولایت مدار استان فارس از دولت و به ویژه سازمان‌ برنامه و بودجه کشور انتظار دارند به منظور جبران عقب ماندگی های گذشته، در تامین منابع و ایجاد ردیف بودجه توجه خاصی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس ادامه داد: با توجه به ماموریت ها و رسالت سازمان برنامه و بودجه کشور و استان‌ها، بزودی شاهد تدوین و تکمیل سند آمایش استانی و برش های شهرستانی با توجه به اسناد بالادستی به عنوان چراغ راه و هدایتگری توسعه متوازن و همه جانبه استان و نیز انضباط مالی برای تکمیل پروژه ها و ایفای تعهدات خواهیم بود.

شیخ نیا گفت: امیدواریم سرپرست برنامه بودجه استان فارس با کمک و توجه خاص سازمان برنامه و بودجه کشور در یک نظام برنامه ای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بتواند با توجه به تجارب خوب و ریل گذاری های گذشته در این سازمان رشد شتابان استان در تمامی بخش ها را رقم بزند.

در این آیین محسن پاپری به عنوان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس معرفی و از تلاش های احمد علی افکاری تقدیر شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار