چاپ کد خبر: 107009
29 اسفند 1401

راز هولناک جسد زن ۵۲ ساله در قعر یک چاه در استان فارس

قاتل بیرحم مهر

قاتل بی‌رحم پس از سرقت طلاجات، مقتول را درون چاه انداخته بود

فرمانده انتظامی شهرستان “مهر” گفت: فردی که به خاطر سرقت طلاجات، زنی ۵۲ ساله را به قتل رسانده بود دستگیر شد.

به گزارش اول فارس ، سرهنگ “بهادر رزمجویی” در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای شهرستان مهر، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد خانمی در حالی که در منزل تنها بوده و همسرش نیز حضور نداشته است توسط فردی ناشناس از طریق خفه کردن به قتل رسیده و جنازه‌اش درون چاهی در خانه‌اش انداخته شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان “مهر” ادامه داد: افسران زبده پلیس آگاهی از ساعات نخستین قتل، اقدامات تخصصی خود را جهت دستگیری متهم متواری آغاز و موفق شدند در کمتر از ۴۸ ساعت قاتل ۵۴ ساله را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ “رزمجویی” تصریح کرد: قاتل در بازجویی اولیه اظهار داشت به بهانه‌ کمک کردن درب منزل مقتول را زدم و پس از وارد شدن وی را خفه و پس از سرقت طلاجات او را درون چاه انداختم .

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم ۴ لنگه النگو و یک جفت گوشوار طلا مسروقه کشف و قاتل برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، تصریح  کرد: کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی شوند برابر قانون به شدت با آنان برخورد می‌شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

عباس دوشنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳

فقط میتونم بگم خدا … بکنه نامرد سنگدل??

آخرین اخبار