چاپ کد خبر: 17777
3 آذر 1398

رفع اختلال کددستوری #۶۳۶۹* بسته معیشتی

اطلاعیه

وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای از رفع اختلال شماره گیری کد #۶۳۶۹* تا ساعاتی دیگر خبر داد.

به گزارش اول فارس ، در این اطلاعیه آمده است: طی یک ساعت اخیر به دلیل بروز مشکل فنی در شماره گیری کد #۶۳۶۹* اختلالی پیش آمده است که تا ساعاتی دیگر این مشکل حل می شود.

بنابر اعلام وزارت رفاه، در بازه زمانی ۸ تا ۹ صبح امروز حدود ۵۰هزار کد ملی ثبت شده و حجم زیاد ثبت کدهای ملی دلیل این اختلال است.

در این اطلاعیه از هموطنان تقاضا شده که طبق اطلاعیه‌های قبلی تنها سرپرستان خانوار اقدام و کد ملی خود را در   #۶۳۶۹* ثبت کنند.

همچنین در این اطلاعیه تاکید شده است: تمامی سرپرست خانوارها که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده‌اند و خود را واجد شرایط می دانند می‌توانند بعدازظهر یکشنبه سوم آذرماه درخواست شماره ملی سرپرست خانوار خود را  به کد دستوری #۶۳۶۹* ارسال کنند. در این صورت ظرف ۲۴ ساعت برای آنها کد رهگیری ارسال می‌شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس یکشنبه , ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶

ما که فرستادیم چی شد کارگر فصلی هستم بیکار دوتا بچه دارم مستاجرم هستم این را باید به کی بگیم شما به هر کس که دلتون خواست دادید ولی فقیر فقر چی اینها که وضع مالیشان خوب بود دادید پس ما فقیر ها چی شکم گرسنه سر روی بالش می گذاریم دوتا بچه دارم مستاجرم نه ماشین دارم نه پول بانکی نه بیمه نه حقوق بگیرم هیچی ندارم آن وقت نه وام دادید نه کمک میشتعی پناه بر خدا ما هم خدای داریم

آخرین اخبار