چاپ کد خبر: 62541
8 مرداد 1400

زندگی لاکچری پدرام کریمی ، مهران غفوریان و مهران احمدی+عکس

 پدرام کریمی عکسی از تولد ۳ سالگی پسرش  در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.

پدرام کریمی متولد ۲۹ تیر ۱۳۵۵ در تهران، مجری و گوینده است فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی در مقطع کارشناسی از دانشگاه هنر و معماری دانشگاه آزاد است، مجری که از رادیو به تلویزیون قدم نهاد و با اجراهای متفاوت مخاطبان خاص خودش را دارداو قدی بالای ۱۹۰ سانتی متر دارد سال ۷۶ با برادرم وارد رادیو شدی آن زمان رادیو جوان تازه تاسیس شده بود بعنوان نویسنده وارد این وادی شدم و خیلی از دوستانی که الان در زمینه اجرا حضور دارند از هم دوره هایمان در سال ۷۶ بودند کم کم شرایطی پیش آمد که قطعات نمایشی را بازی هم می کردم و علاقمندی ام به این کار بیشتر شد این روند در رادیو ایران، رادیو تهران و …هم ادامه داشت.

پدرام کریمی با یاسمن شاه حسینی از طراحان گریم ازدواج کرده است.

تولد لوکس پسر پدرام کریمی خبر تازه

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته ی نقاشی – نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز میباشد.بازیگری را با مجموعه طنز جنگ ۳۹، به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد؛ و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست.ز سال ۱۳۷۶ بود که برنامه گل ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه ۱۳۷۷، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن هم، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون. با موفقیت این مجموعه وی مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن نمود.

عکسی از عینک خاص مهران غفوریان که در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.عینک خاص مهران غفوریان مشکی است.عینک خاص مهران غفوریان آفتابی است.عینک خاص مهران غفوریان گرد است.

مهران غفوریان، عکسی از عینک خاص اش  در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.

عینک لوکس مهران غفوریان خبر تازه

مهران احمدی عکسی از ماشین لاکچری اش در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.

مهران احمدی متولد ۱ اسفند ۱۳۵۲ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشگاه آزاد می باشد، از کار در رستوران شروع کرد تا اینکه با نقش شکیب در آوای باران شناخته شد و حالا یک دختر هم داردسال ۱۳۷۳ وقتی ۲۱ ساله بود بعد از قبولی در دانشگاه و پذیرش در آزمون ورودی زیر نظر مرحوم عزت الله انتظامی مجوز حضور در این رشته را دریافت کردبا تئاتر از سال ۱۳۷۳ فعالیت حرفه ای خود را شروع کرد تا اینکه سال ۱۳۷۶ در ۲۴ سالگی با سریال جدال با سرنوشت از شبکه یک وارد قاب تلویزیون شد سال ۱۳۸۵ وقتی ۳۳ ساله بود با فیلم آدم به کارگردانی عبدالرضا کاهانی بعنوان بازیگر، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان وارد سینما شد.

عکسی از ماشین لاکچری مهران احمدی که در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.ماشین لاکچری مهران احمدی شاسی بلند است.ماشین لاکچری مهران احمدی مشکی است.عکس از ماشین لاکچری مهران احمدی را مشاهده میکنید.

ماشین لوکس مهران احمدی خبر تازه

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار