چاپ      کد خبر: 113509
13 خرداد 1402

ساعت کار جدید ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان فارس از ۱۶ خردادماه

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار فارس از تغییر ساعات کار ادارات استان از ۱۶ خردادماه خبر داد.

به گزارش اول فارس ، عبدالعلی کریمی با اعلام این خبر بیان کرد: ساعات کار ادارات استان فارس بر اساس مصوبه هیأت وزیران قرار بود از ۱۵ خردادماه تغییر کند اما به علت تعطیل رسمی بودن این روز تغییر ساعت کار دستگاه‌های اجرایی از روز سه شنبه ۱۶ خردادماه اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه هیأت وزیران ساعت کار دستگاه‌های اجرایی در روز ۱۶ خردادماه از ساعت ۶ صبح لغایت ۱۳ خواهد بود و روزهای پنج شنبه نیز ادارات به صورت دور کاری انجام فعالیت خواهند کرد.

کریمی تاکید کرد: این مصوبه برای کاهش مصرف انرژی در دستگاه‌های اجرایی صادر شده و استانداری فارس نیز نسبت به نظارت ویژه در اعمال این مصوبه اقدام خواهد کرد.

معاون استاندار فارس ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مسئولیت نظارت بر دستگاه در روزهای دور کاری را بر عهده دارند این در حالی است که این مصوبه به مدت سه ماه تعیین شده است.

به گفته این مقام مسئول دستگاه‌های خدمت رسان نظر اورژانس، نیروی انتظامی و… همچون روال قبل نسبت به خدمت رسانی به آحاد مختلف مردم اقدام خواهند کرد.

 فقط ۱ درصد مردم می توانندگربه پنهان در بین انسان ها را در ۱۵ ثانیه تشخیص دهند!

عکس قدیمی یک کاروانسرا در استان فارس ۱۲۰ سال پیش

برداشت کدو های غول پیکر در چین+عکس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

سیب دوشنبه , ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

کاش استانداری فارس که مسئول نظارت بر ساعات کاری ادارات هست، اول به ادارات ثبت اسناد تذکر بده که درب اداره رو میبندند وکارمندان را تا ۲ ساعت اضافه نگه میدارند و هیچ توجهی به مصرف برق هم ندارند

ناشناس دوشنبه , ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۶:۳۲

باسلام و احترام
خواهشمند است دستور فرمایند.وسایل نقلیه عمومی هم ،شامل انوبوسهای بین شهری و برون شهری و مترو هم برای تسهیل در جابجایی کارکنان از یک ساعت قبل فعالیت خود را شروع کنند.هر روزه در طول هفته تعدادی از کارمندان از شهرهای اطراف به مرکز استان و بر عکس در حال تردد هستند.
دستورات لازم به سازمانهای حمل و نقل داده شود.

اسماعیلی یکشنبه , ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶

با توجه به تصمیمات دولت بابت صرفه جویی در مصرف انرژی وتقلیل ساعت کاری چرا کارمندان سازمان تامین اجتماعی باید ۶تا ۱۴:۴۵ سرکار باشند ؟

شیما شنبه , ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸

خب حداقل امکانات خوابگاهی تو ادارات دایر کنید تا صبح ساعت ۶ بتونیم خودمون و به اداره برسونیم

صادق شنبه , ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

با توجه به اینکه رسیدن به محل کار در ساعت ۶ صبح با وسایل نقلیه عمومی چون اتوبوس و مترو امکان پذیر نیست؛ پیشنهاد می شود ساعت شروع کار به ۶:۳۰ دقیقه موکول شود.

آخرین اخبار