چاپ کد خبر: 113589
14 خرداد 1402

تست بینایی: فقط ۱ درصد مردم می توانندگربه پنهان در بین انسان ها را در ۱۵ ثانیه تشخیص دهند!

توهم نوری برای تست ضریب هوشی شما: افراد با ضریب هوشی بالا می توانند این تست توهم نوری را حل کنند. تنها ۱ درصد از مردم می توانند گربه پنهان شده در بین انسان ها را در عرض ۱۵ ثانیه ببینند.

Optical Illusion to Test Your IQ

به گزارش اول فارس ، توهم نوری برای آزمایش ضریب هوشی شما: توهمات نوری تصویری است که ذهن را خم می کند، عمیقاً جذاب و تغییر شکل می دهد از یک شی یا نقاشی، یا افرادی که روش مغز را برای درک چیزها به چالش می کشند. انواع بسیاری از توهمات نوری مانند توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی و شناختی وجود دارد. تحقیقات نشان می دهد که توهمات نوری نیز بخشی از حوزه روانکاوی هستند که نحوه درک شما از چیزها را روشن می کند.

مغز یک انسان عادی می تواند به اشیا یا تصاویر به گونه ای متفاوت نگاه کند و از هر زاویه ای برداشت متفاوتی را شکل دهد. یکی از این تصاویر هوشمندانه را می توان در تصویر مشاهده کرد که در آن یک گربه در میان انسان های موجود در تصویر پنهان شده است.

توهم نوری برای تست هوش: تنها ۱ درصد می توانند گربه پنهان شده در بین انسان ها را در تصویر ببینند!

SpotCatHiddenAmongHumansOpticalIllusionIQTest

توهم نوری برای آزمایش ضریب هوشی شما: توهمات نوری تصویری است که ذهن را خم می کند، عمیقاً جذاب و تغییر شکل می دهد از یک شی یا نقاشی، یا افرادی که روش مغز را برای درک چیزها به چالش می کشند. انواع بسیاری از توهمات نوری مانند توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی و شناختی وجود دارد. تحقیقات نشان می دهد که توهمات نوری نیز بخشی از حوزه روانکاوی هستند که نحوه درک شما از چیزها را روشن می کند. یک مغز انسان عادی می تواند به اشیا یا تصاویر به گونه ای متفاوت نگاه کند و از هر زاویه ای برداشت متفاوتی را شکل دهد. یکی از این تصاویر هوشمندانه را می توان در تصویر مشاهده کرد که در آن یک گربه در میان انسان های موجود در تصویر پنهان شده است.

تصویر بالا به عنوان یک پازل تصویری برای کودکان و بزرگسالان به اشتراک گذاشته شده است. در این توهم نوری، می توانید چهره های مختلف مردان، زنان و کودکان را ببینید. با این حال، یک گربه در میان انسان های موجود در تصویر پنهان شده است. این توهم بینندگان را به چالش می کشد تا گربه را در داخل تصویر پیدا کنند و می پرسند “آیا می توانید گربه را که در میان انسان ها پنهان شده است ببینید؟”

ادعا شده است که تنها ۱٪ از مردم می توانند گربه پنهان را در این تصویر پیدا کنند. این تصویر توهم نوری تنها راه سرگرم کننده دیگری برای آزمایش IQ شماست. با این حال، انجام یک تست IQ واقعی راه خوبی برای دانستن سطح IQ شما است.

آیا گربه پنهان شده را در ۱۵ ثانیه دیدید؟
اگر تشخیص گربه پنهان شده برای شما مشکل است، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. اگر با دقت به سمت چپ پایین تصویر نگاه کنید، گربه خاکستری را خواهید دید که بین زنان پنهان شده است. این توهم نوری می تواند نشان دهد که بینایی شما چقدر خوب است.

برای سهولت شما گربه پنهان شده در تصویر را هایلایت کرده ایم:

SpotCatHiddenAmongHumansOpticalIllusionIQTestAnswer

بنابراین، گربه در پایین سمت چپ در میان انسان ها پنهان شده است. این تصویر باعث شده است که هزاران بزرگسال در حالی که سعی می کنند گربه پنهان شده در تصویر را تشخیص دهند، سر خود را می خارند.

مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل های دشوار تمرین دهید، باهوش تر خواهید بود. توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند. بنابراین به ما بگویید، آیا گربه را که در داخل این تصویر توهم نوری پنهان شده بود، تشخیص دادید؟

تست بینایی:در کمتر از ۷ ثانیه عدد متفاوت را پیدا کنید؟ +پاسخ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس جمعه , ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

خرا وقتی نمی تونید ببینید حرف نزنید من تونستم پیداش کنم و خیلی حال داد

بهروز پنجشنبه , ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵

..شعر بود وسرکاری که مزخرفات خوانده شود .

ناشناس پنجشنبه , ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸

چرت و پرت تصاویر باهم تفاوت داره گربه تو تصویر آخریه.چقدر شما مسخره اید بخدا ب عنوان مغز متفکر آمریکا مخت و نزنه بری .فرار مغزها

عارف پنجشنبه , ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۷:۱۹

تو اون سایت یکی نیست چشمای این بابا رو تست کنه عکس بالایی با پایینی فرق می‌کنه

ب ت چ پنجشنبه , ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲:۰۸

واقعا شماهایی میگید تصویر عوض کرده گربه به این بزرگی رو نمیتونید ببینید وقتی مشکل از خودتون چرا تقصیر اینو اون میندازید

به شما چه سه شنبه , ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷

خودتونو مسخره کردین یا ملتو ؟

ناشناس سه شنبه , ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

همه ی اینا دورغ به همه ی تاصویر نگاه کنید

سارا سه شنبه , ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

بنظرم خیلی مسخره هست چون عکس بلا با عکس پایینش فرق داره

آخرین اخبار