چاپ کد خبر: 72165
28 دی 1400

جزئیات کامل ثبت نام ۶ محصول سایپا در پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید

شرایط پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا  اعلام شد.طرح پیش فروش ۶ محصول گروه خودروسازی سایپا از روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه آغاز می شود و متقاضیان برای ثبت نام تا ۲ روز فرصت دارند به سایت اینترنتی فروش محصولات این گروه خودروسازی مراجعه کنند.

سایپا 18

به گزارش اول فارس سایپا با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرده است:شرایط پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید  ۶ محصول گروه خودروسازی سایپا به شرح جداول ذیل اعلام می گردد میگردد:

متقاضیان از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ (به مدت ۲ روز) به صورت ۲۴ ساعته میتوانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا نسبت به پیش ثبت نام اقدام نمایند.

پیش فروش محصولات سایپاعکس

مشارکت در تولید سایپاعکس

تاریخ و نحوه ثبت نام :
متقاضیان محترم از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه مورخ ۵۰/۱۰/۱۰۰۰ ( به مدت ۲ روز ( به صورت ۴۲ساعته میتوانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت ، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند . لازم بذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکان پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها ، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.
متقاضیانی که از خرداد ماه سال ۹۹۱۱ تا کنون جهت شرکت در روش فروش فوق العاده ، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده و از منتخبین طرحهای مذکور نبودهاند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار