چاپ کد خبر: 142591
17 اردیبهشت 1403

شرایط جدید فروش نقد و اقساط خودرو پژو پارس ویژه اردیبهشت ۱۴۰۳

جدول شرایط جدید فروش نقد خودرو پژو پارس ویژه اردیبهشت 1403

شرکت ایران خودرو، با توجه به امکان تولید مجدد خودروی جدید پژو پارس، شرایط ویژه‌ای را برای فروش این محصول تعریف نموده است.

به گزارش اول فارس ، شرکت ایران خودرو، با توجه به امکان تولید مجدد خودروی جدید پژو پارس، شرایط ویژه‌ای را برای فروش این محصول تعریف نموده است. بر اساس این شرایط جدید، برخی از متقاضیان خرید خودرو پارس مدل XU۷P می‌توانند با اولویت خاصی اقدام به انتخاب و واریز وجه نمایند. این اقدام، براساس ترتیب ثبت‌نام آنان صورت خواهد گرفت.

متقاضیان واجد شرایط، فرصت ۱۰ روزه‌ای را برای انجام این امر خواهند داشت. شرکت ایران خودرو، از طریق پیامک، متقاضیان اولویت‌دار را از این شرایط جدید مطلع خواهد ساخت. لازم به ذکر است که کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه‌های فراخوان اولویت‌های سامانه یکپارچه فروش خودرو، در مورد این متقاضیان نیز لازم‌الاجرا خواهد بود.

در صورتی که متقاضیان، شرایط پرداخت نقدی یا اقساطی را انتخاب نمایند، هزینه ترهین به مبلغ ۴,۴۰۰,۰۰۰ تومان در زمان ثبت‌نام و واریز وجه پیش‌پرداخت دریافت خواهد شد. همچنین، هزینه فک رهن پس از اتمام دوره اقساطی و قبل از خروج از وضعیت رهن، از متقاضیان اخذ گردیده و مراحل انتقال مالکیت خودرو انجام خواهد پذیرفت.

جدول شرایط جدید فروش نقد خودرو پژو پارس ویژه اردیبهشت ۱۴۰۳
گروه متقاضیان پارس سامانه یکپارچه با اولویت زمستان ۱۴۰۲ شرح خودرو قابل انتخاب رنگ قابل عرضه ;ریال – قیمت مصوب موعد تحویل
پارس XU7P ELX سفید ۵,۲۴۱,۵۸۰,۰۰۰ ۴۵ روزه
سورن پلاس XU7P سفید مشکی ۴,۶۵۰,۸۵۸,۰۰۰ ۱۵ میلیون تومان تخفیف ۹۰ روزه

 

جدول شرایط جدید فروش اقساطی خودرو پژو پارس ویژه اردیبهشت ۱۴۰۳

فروش اقساطی خودرو پژو پارس

جدول شرایط جدید فروش اقساطی خودرو پژو پارس ویژه اردیبهشت ۱۴۰۳

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار