چاپ کد خبر: 136127
14 اسفند 1402

شرایط پرداخت وام ۳۰۰ میلیونی قرض‌الحسنه با اقساط ۶۰ ماهه در بانک دی

پرداخت وام قرض‌الحسنه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و ۷۵۰ میلیون تومان برای مشتریان حقوقی، در شعب بانک دی آغاز شد.

شرایط پرداخت وام  300 میلیونی قرض الحسنه با اقساط 60 ماهه در بانک دی
به گزارش  اول فارس؛ در طرح باران، تمامی مشتریان حقیقی و‏‏‏ حقوقی می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز، از امتیاز دریافت وام قرض‌الحسنه باران بهره‌مند شوند.

مدت سپرده گذاری برای دریافت وام در این طرح، به درخواست مشتری، حداقل ۱ ماه و حداکثر ۱۲ ماه است و مدت بازپرداخت اقساط بین ۶ تا ۶۰ ماه متناسب با نیاز مشتری، متغیر است.

حداقل مبلغ میانگین برای محاسبه امتیاز دریافت این وام، ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و کارمزد وام نیز ۴ درصد محاسبه می‌شود.

مشتریان حقیقی نیز می‌توانند امتیاز دریافت وام خود را به بستگان درجه یک شامل پدر، مادر، فرزندان، خواهر، برادر و همسر منتقل کنند.

امکان اتصال حساب‌های این طرح به دستگاه‌های POS و IPG کسب و کارها وجود داشته و شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند با ارائه معرفی نامه به پرسنل خود، آن‌ها را از مزایای این طرح برخوردار کنند.

شرایط پرداخت وام  300 میلیونی قرض الحسنه با اقساط 60 ماهه در بانک دی

نظر بدهید

شرایط پرداخت تسهیلات رونق بانک توسعه تعاون با اقساط ۶۰ ماهه+جدول

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

عمران امیری چهارشنبه , ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷

سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان رحمت کش و عزیزم نظر من در باره این وام خوبه اگه بشه به ما این وام بدن عالی میشه من خیلی وقته دنبال همچین وامی میگردم واسه یه کار خوب

مهرزاد بمنیان سه شنبه , ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸

یک وام به ما بدت من مشگال دارم

آخرین اخبار