چاپ کد خبر: 135214
5 اسفند 1402

شما به آسانی می توانید این خودرو برقی که هیچ مشکلی برای جای پارک ندارد را بسازید (+تصاویر)

شرکت پیل انجینیرینگ (Peel Engineering) با تولید میکروکار سه چرخ پیل پی۵۰ (Peel P50) در دهه ۱۹۶۰، توجهات بسیاری را به سوی خود جلب کرد. در سال ۲۰۱۰، پیل پی۵۰ به عنوان کوچک‌ترین خودرو تولید شده تاکنون ثبت شد. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، کاربر می توانست پیل پی۵۰ را مانند یک چمدان حمل کند و احتمالا هیچ گاه مشکل جای پارک را احساس نکند!

خبر خوب برای دوستداران پیل پی۵۰ این است که کیت جدیدی به افراد این اجازه را می دهد تا یک نسخه مشابه آن را بسازند.

1771071 135

اگرچه تولید پیل پی۵۰ در سال ۱۹۶۵ متوقف شد، چند تاجر موفق این برند را احیا کردند. شرکت جدید که به نام پی۵۰ کارز (P50 Cars) شناخته می شود، نسخه مشابهی از این خودرو سه چرخ معرفی کرده که نسبت به مدل تولیدی اصلی بسیار قابل دسترس‌تر و همچنین الکتریکی است.

1770851 697

نسخه الکتریکی جدید دارای یک موتور ۴ کیلوواتی است که امکان دستیابی به سرعت ۴۵ کیلومتر بر ساعت را برای این خودروی کوچک فراهم می کند. افرادی که به دنبال نیروی بیشتر هستند نیز می توانند از موتور الکتریکی مد نظر خود به جای موتور ۴ کیلوواتی موجود در کیت استفاده کنند.

پیل پی۵۰؛ خودت خودرو بساز و لذت ببر! (+عکس)

کیت خودرو الکتریکی پی۵۰ شامل چرخ ها، بدنه، صندلی، غربیلک فرمان، موتور الکتریکی و هر چیز دیگری می شود که برای ساخت این خودرو الکتریکی جمع و جور نیاز دارید.

شرکت پیل انجینیرینگ (Peel Engineering) با تولید میکروکار سه چرخ پیل پی۵۰ (Peel P50) در دهه ۱۹۶۰، توجهات بسیاری را به سوی خود جلب کرد. در سال ۲۰۱۰، پیل پی۵۰ به عنوان کوچک‌ترین خودرو تولید شده تاکنون ثبت شد. خبر خوب برای دوستداران پیل پی۵۰ این است که کیت جدیدی به افراد این اجازه را می دهد تا یک نسخه مشابه آن را بسازند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار