چاپ کد خبر: 116986
3 مرداد 1402

شهادت مامور استان فارسی ظهر روز تولدش در محور خاش-تفتان

در حادثه تروریستی محور خاش-تفتان، چهار مامور نیروی انتظامی به شهادت رسیدند که یک نفر از آنها از فرزندان غیور اهالی استان فارس است.

در این حادثه تروریستی «مهدی الله پور»، «رضا اسماعیلی»، «محمدرضا شیخی» و «حسن وحیدی» از نیروهای کادر پلیس راه به شهادت رسیدند. در میان شهدای این حمله تروریستی سروان مهدی الله پور (جهانی) از استان فارس و اهالی شهرستان کوار بوده است.

به گزارش اول فارس، بر اثر حمله تروریستی به واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان چهار نفر از مأموران پلیس راه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در این حادثه تروریستی «مهدی الله پور»، «رضا اسماعیلی»، «محمدرضا شیخی» و «حسن وحیدی» از نیروهای کادر پلیس راه به شهادت رسیدند.

در میان شهدای این حمله تروریستی سروان مهدی الله پور (جهانی) از استان فارس و اهالی شهرستان کوار بوده است.

شهادت درست در روز تولد
دو دردانه در خانه انتظار آمدنش را می‌کشند، می‌خواستند جشن تولد او را در خانه برگزار کنند اما مأموریت بابا این اجازه را به آنها نداده بود. برایش استوری گذاشتند اما دلشان به این مقدار راضی نشد، باید با بابا صحبت می‌کردند، باید به او تولدش را تبریک می‌گفتند. صدای او که از پشت گوشی تلفن به گوش رسید، جرعه جرعه آرامش بود که بر قلب‌هایش فرو می‌ریخت غافل از آنکه این آخرین تماس و آخرین کلام است.

در این حادثه تروریستی «مهدی الله پور»، «رضا اسماعیلی»، «محمدرضا شیخی» و «حسن وحیدی» از نیروهای کادر پلیس راه به شهادت رسیدند. در میان شهدای این حمله تروریستی سروان مهدی الله پور (جهانی) از استان فارس و اهالی شهرستان کوار بوده است.

شهید مهدی الله‌پور، اهل شهرستان کوار در استان فارس است، او در تاریخ یکم مردادماه ۱۳۶۲ متولد شد و درست در ظهر روز تولد ۴۰ سالگی‌اش در محور خاش تفتان استان سیستان و بلوچستان بر اثر حمله گروهک تروریستی به آسمان پر کشید.

اسرار غارت ۴ کیلو اشیای طلایی هخامنشی از «تپه یحیی» در فارس +عکس

با عضویت در  کانالها زیر از اخبار اول فارس آگاه شوید

اشاره 1

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

در کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

 کانال بله

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

بهبود سه شنبه , ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

لعنت بر تروریست های پست فطرتای عوضی

فرهاد سه شنبه , ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

خدایا خودت به عزیزانی که داغدار شدن صبر بده. تو این یک ماه اخیر چند نفر از دلاور مردان نظامی و انتظامی و سرمایه های مملکت به درجه رفیع شهادت نائل شدند. باید مسئولین بیشتر به فکر جان این از خودگذشتگان باشند.

قشقایی سه شنبه , ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۱

لعنت به قاتلین این شهید عزیز
آخه بی شرفا مامور پلیس راه چه گناهی کرده که بزنی بکشیش ؟؟ غیر از اینه که تو سرما و گرما خانواده اش رو ول میکنه تا امنیت هم وطنش رو تامین کنه؟
آخه نامرد خودت اگه یه جا ماشینت خراب بشه یا تصادف کنی اولین جایی که زنگ میزنی پلیس هست
امیدوارم قاتلین این عزیزان هرجه زودتر دستگیر بشن و به سزای عمل ناجوانمردانه خودشون برسن

آخرین اخبار