چاپ کد خبر: 87443
1 تیر 1401

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و رئیس سابق فدراسیون اسکی عزادار شد

همسر مکرمه “سید عبدی افتخاری ” عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک کشور بر اثر حادثه تصادف در یاسوج جان باخت.

به گزارش اول فارس از یاسوج رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در شرح این حادثه گفت : حادثه انحراف خودروی پژو ۴۰۵در بلوار رجا-نبش باهنر ۵ در ساعت ۱۳ و ۱۰ دقیقه به مرکز پیام یاسوج اعلام شد و بلافاصله پایگاه ۴ شهری به محل حادثه اعزام شد افزود: متاسفانه به علت شدت جراحات،عابر پیاده در دم فوت نمود.

بر اساس این گزارش سید عبدی افتخاری عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک کشور ،  عضو فعلی هیأت رئیسه فدراسیون  اسکی و رئیس سابق  رئیس فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی و مدیرکل ورزش جوانان ورزش و جوانان‌ در استان‌های کهگیلویه بویراحمد و استان همدان بوده است.

مراسم تشییع و خاکسپاری آن مرحومه ” امروز ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ در روستای مختار در یاسوج برگزار می گردد.

مدیر مسئول و گروه تحریریه اول فارس این حادثه جانگداز را به آقای سید عبدی افتخاری ، خانواده های محترم هاشمی و افتخاری و همه بستگان تسلیت عرض می نماید.


تسلیت کمیته ملی المپیک به عبدی افتخاری عضوهیات اجرایی و رئیس سابق فدراسیون اسکی

کمیته ملی المپیک طی پیامی درگذشت ناگهانی همسر عبدی افتخاری عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و رئیس سابق فدراسیون اسکی را تسلیت  گفت.

سیدعبدی افتخاری عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در متن پیام تسلیت فوق آمده است:

انالله و اناالیه راجعون

جناب آقای عبدی افتخاری

درگذشت ناگهانی همسر گرانقدرتان چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست،این ماتم جانگداز را به جنابعالی و خانواده محترمتان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و بردباری و برای آن مرحومه مغفوره به پیشگاه حضرت حق علو درجات آرزومند است و خداوند متعال روح پاکش را با حضرت فاطمه (س)محشور گرداند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار