چاپ کد خبر: 118726
25 مرداد 1402

عکس یادگاری استاندار با شیرمرد استان فارس و مادرش

از فرزاد بادپا که با اقدام به موقع و شجاعانه خود، فرد تروریست را در حرم شاهچراغ (ع) زمین گیر کرد تجلیل شد.

به گزارش اول فارس،در مراسمی با حضور سرپرست ستاد اجرایی فرمام امام و استاندار فارس از فرزاد بادپا نیروی خادم فداکار حرم مطهر شاهچراغ (ع) که توانست تروریست داعشی را زمین‌گیر کند، تقدیر شد.
عکس یادگاری با فرزاد بادپا

طی مراسمی با حضور عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمام امام، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس، حسین پورنورعلی مدیرکل استانی ستاد اجرایی فرمان امام و دیگر مسئولان از فرزاد بادپا نیروی خدوم حرم مطهر شاهچراغ (ع) که توانست تروریست حرم را زمین‌گیر کند، تقدیر شد.

عارف نوروزی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی در حاشیه این مراسم تقدیر گفت: امروز این توفیق را داشتیم که از آقای فرزاد بادپا از خدام حرم مطهر شاهچراغ (ع) که با سرعت عمل خاص خود و اقدام به جا و قبل از اینکه تروریست مهاجم بتواند اهداف گسترده‌ای که در سر داشته را دنبال کند مهار کرد تقدیر کنیم.او گفت: این جوان شجاع با این اقدام شجاعانه خود مانع از وارد آمدن خسارت های بیشتر شد.

فرزاد بادپا فردی است که توانست با فداکاری تروریستی که به حرم شاهچراغ‌(ع) حمله کرده بود، را متوقف کند.

به گزارش اول فارس فرزاد بادپا، فردی که با فداکاری توانست تروریستی که به حرم شاهچراغ (ع) حمله کرده بود را متوقف کند از نیرو‌های خدماتی حرم شاهچراغ (ع) است که حدود یک سال و ۲ ماه است که در حرم مطهر مشغول به کار است.

این نیروی خدوم حرم مطهر شاهچراغ (ع) لحظه ورود فرد تروریست را به حرم این گونه تشریح می‌کند: آن شب حرم زائران زیادی داشت، در زمان تیراندازی ابتدا فکر کردم صدای ترقه است، بیرون آمدم، دیدم زائری زمین افتاده است و خواهر زائری دیگری هم که تیر خورده بود و از پایش خون می‌آمد بر روی زمین افتاده بود.

وی ادامه داد: فرد تروریست با سلاح کلاشی که در دست داشت به سمت مردم حمله می‌کرد، پشت سرش دویدم به او حمله کردم و او را روی زمین انداختم تا زمانی که نیرو‌های عملیاتی رسیدند.

بادپا در پاسخ به این سوال که در لحظه‌ای که فرد تروریست را دنبال می‌کردید و به سمت شما برگشت، آیا نترسیدید که مورد حمله قرار بگیرید، گفت: در آن لحظه نگاه به گنبد حرم کردم و دلم قرص شد، احساس کردم فردی از پشت سر مرا به جلو هل داد و گفت حرکت کن؛ مطمئن بودم دست حضرت پشت سرم است.

این نیروی خدماتی فداکار ادامه داد: وقتی به فرد تروریست رسیدم با زانو ضربه‌ای به او زدم و به زمین افتاد. پس از آن دست‌هایش را به پشت آوردم، کلامی حرف نزد.

وی گفت: او را در نزدیکی سقاخانه به زمین زدم، در آن قسمت عصر‌ها فرش پهن می‌کنیم تا زائران استراحت کنند. حدود پنجاه تا شصت زائر آنجا بودند، فرد تروریست قصد حمله به آن‌ها را داشت من را که دید اسلحه را سمت من گرفت، خواست خدا و حضرت بود که به سمت من تیری شلیک نکرد البته من سریع‌تر به او رسیدم و او را روی زمین خوابانده و اسلحه‌اش را به سمت دیگری پرت کردم و بعد دوستان حوزه امنیتی وارد شدند و فرد مهاجم را در اختیار گرفتند.

مکانیک حُقه باز به خودرو شیرازی ها خسارت هم می زد+رای دادگاه تعزیرات

چه زمانی باید تسمه تایم خودرو را عوض کنیم؟دلیل و علایم پاره شدن تسمه تایم ماشین

 « اگر باران کمتر بیاید» کشاورزان فارس بایدچکار کنند آقای استاندار؟

کانال اخبار فوری و بدون سانسور ، کانال اخبار فارسی ، خبر فوری خبر حوادث

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

 کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

 کانال بله

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

فعال هنری. جمعه , ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

شیرمردان فقط پاسدارشهیدمحمدجهانگیری و جانبازامین زارع.
وسلام.

سوری پنجشنبه , ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

دست شما درد نکنه ولی اگه یه کشور خارجی بود مدال قهرمان اون کشور روبهش می‌دادند

آخرین اخبار