چاپ کد خبر: 132377
2 بهمن 1402

فرق شیائومی پوکو X6 و ردمی نوت ۱۳ پرو چیست؟

15

گوشی‌های پوکو X6 و ردمی نوت ۱۳ پرو بسیار شبیه به هم هستند؛ اما آیا هیچ تفاوتی بین آن‌ها وجود ندارد؟

شیائومی در هفته‌ی دوم دی‌ماه شروع به عرضه‌ی گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو در بازارهای مختلف جهانی کرد؛ زمان زیادی نگذشته بود که پوکو ایکس ۶ به‌صورت رسمی معرفی شد.

به نوشته‌ی ۹۱Mobiles، با اینکه دو گوشی مورد بحث اسم متفاوتی دارند اما تقریباً یکسان هستند. تفاوت بزرگی که گوشی‌های مورد بحث با هم دارند، دوربین اصلی و پوشش پنل پشتی آن‌ها است.

گوشی شیائومی پوکو X6 با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی عرضه می‌شود؛ در‌حالی‌که ردمی نوت ۱۳ پرو دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی دارد. به‌دلیل این تفاوت سخت‌افزاری بزرگ، قیمت گوشی پوکو بسیار ارزان‌تر است.

ردمی نوت ۱۳ پرو

ردمی نوت ۱۳ پرو

پوکو X6

پوکو X6

در هند قیمت گوشی شیائومی Poco X6 5G از ۲۱٬۹۹۹ روپیه (۲۶۴ دلار) برای کانفیگ پایه با رم ۸ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی شروع می‌شود. نسخه‌ی دوم با رم ۱۲ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۲۴٬۹۹۹ روپیه (۳۰۰ دلار) به فروش می‌رسد.

قیمت گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو از ۲۵٬۹۹۹ روپیه (۳۱۲ دلار) شروع می‌شود. نسخه‌ی پایه‌ی ردمی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌شود و این گوشی نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی ندارد.

قیمت گوشی نوت ۱۳ پرو ردمی در کانفیگی دیگر با رم ۸ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ و کانفیگ مجهز به رم ۱۲ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی به‌ترتیب ۲۷٬۹۹۹ روپیه (۳۳۶ دلار) و ۲۹٬۹۹۹ روپیه (۳۶۰ دلار) است.

پنل پشتی پوکو، پلاستیکی و براق است و این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی و سفید ارائه می‌شود. نوت ۱۳ پرو با پنل پشتی شیشه‌ای عرضه می‌شود و طراحی ظریفی را به نمایش می‌گذارد. این گوشی در رنگ‌های بنفش، سفید و مشکی برای خرید در دسترس قرار دارد.

گوشی‌های پوکو ایکس ۶ و ردمی نوت ۱۳ پرو دارای صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی با مشخصات یکسان هستند و همچنین هر دو، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷s نسل ۲ دارند. این گوشی‌ها با باتری ۵٬۱۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و با پشتیبانی از شارژ سیمی ۶۷ واتی عرضه‌ می‌شوند.منبع:زومیت

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار