چاپ کد خبر: 104408
27 بهمن 1401

فرماندار جدید بیضا منصوب شد

سیروس حدادنیا
با حکم استاندار فارس سرپرست فرمانداری شهرستان بیضا منصوب شد.
به گزارش اول فارس ، سیروس حدادنیا عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان فرماندار جدید شهرستان بیضا منصوب شد.

در حکم صادره محمدهادی ایمانیه برای سیروس حدادنیا چنین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای سیروس حدادنیا

سلام علیکم
به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد معاون محترم سیاسی امنیتی و اجتماعی جنابعالی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بیضا منصوب می‌کنم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و تحت عنایات حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف با الهام از فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با روحیه انقلابی، پاک دستی و فساد ستیزی ضمن تعامل با دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های انقلابی و نیرو‌های مسلح در اجرای دقیق سیاست‌های دولت سیزدهم و خدمت به مردم شریف شهرستان موفق و موید باشید.

سیروس حدادنیا دارای مدرک تحصیلی دکتری علوم تربیتی، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد های نورآباد و سپیدان از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی است.

بر اساس این گزارش ،محسن علیزاده نماینده مردم بیضا و سپیدان در مجلس شورای اسلامی در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان بیضا به بیان ویژگی های یک مدیر اشاره کرد و اظهار کرد:  تعهد به خدمت به مردم ، دارا بودن تخصص ، سلامت در گفتار و رفتار و خدمتگزار واقعی برای مردم بودن از اهم شاخصه های یک مدیر توانمند است.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس افزود؛ امروز کم کاری و بی توجهی برخی مسئولین سبب نارضایتی مردم و ایجاد اغتشاشات و سو استفاده دشمن شده است  که کسانی که زمینه ساز نارضایتی مردم شده اند باید محاکمه و بازخواست شوند‌ و هیچ گونه عف و بخششی شامل حالشان نشود.

علیزاده ضمن آرزوی موفقیت برای سیروس حدادنیا فرماندار جدید شهرستان بیضا خواستار همدلی و همیاری تمامی مسئولین شهرستان در جهت رفع مشکلات و دغدغه های مردم شهرستان شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس سه شنبه , ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۳۲

البته خود مردم بیضا از علیزاده هم بطور جد ناراضی هستن چه قولهایی دادی اما همه پوچ بود … خودت طبل توخالی هستی

آخرین اخبار