چاپ کد خبر: 142155
13 اردیبهشت 1403

ماجرای غارت تولیدات ۵۰۰۰ نفر از زنان خانه دار در چند شهرستان فارس

رئیس کل دادگستری فارس گفت: پرونده قضایی برای مدیران متخلف شرکت امید سرحد تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

رئیس کل دادگستری فارس

به گزارش اول فارس از شیراز، حجت‌الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: برای مدیران شرکت امید سرحد که بیش از پنج هزار طلبکار دارد پرونده قضایی تشکیل شده است.

رئیس کل دادگستری فارس با بیان اینکه مدیران این شرکت ممنوع الخروج شده اند، گفت: در حال شناسایی اموال آنها هستیم و وثیقه‌های سنگین از آنها اخذ شده است.موسوی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر از مالباخته شکایت کرده اند و پرونده قضایی تشکیل داده اند، افزود: به همه مالباختگان اطمینان می‌دهیم که دستگاه قضا تا حصول نتیجه پیگیر حقوق آنها خواهد بود.

حجت‌الاسلام موسوی اظهار داشت: هفت سال قبل ۲ نفر خانم در شهرستان اقلید به صورت خانوادگی با عنوان کار در خانه یک شرکت تشکیل دادند، آنها با دریافت پول از مردم به‌ویژه خانم‌های خانه دار، مواد خام را برای تولید صنایع دستی در اختیارشان قرار می‌دادند و پس از تولید با ۲ برابر قیمت از آنها خریداری می‌کردند.

وی ادامه داد: پارسال این شرکت نتوانست پول محصولات تولید شده توسط مردم را پرداخت کند و اکنون بیش از پنج هزار نفر از شهرستان‌های اقلید، خرامه، شیراز و مرودشت حدود ۶۰۰ میلیارد تومان از شرکت امید سرحد طلبکار هستند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار