چاپ      کد خبر: 26795
8 اردیبهشت 1399

مدیر جدید جهاد کشاورزی آباده معرفی شد

در جلسه ای در سالن اجماعات شهید سلیمانی به ریاست فرماندار و با حضور معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی فارس برگزارشد مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان آباده منصوب و معرفی شد.

اول فارس | اخبار استان فارس: فرماندار آباده در این آیین با بیان اینکه حمایت و برنامه ریزی، همت و پشتکار مسئولان از کشاورزان باعث رونق صنعت کشاورزی می شود، گفت: در این عرصه می توان با بهره گیری از توان نیروهای متخصص، تجربه و علم آنها به خودکفایی در این حوزه و رونق اقتصادی دست یافت.

زین العابدین نیک مرام با اشاره به ظرفیت شهرستان آباده در حوزه کشاورزی اظهار کرد: *آباده در تولید گوشت سفید مقام دوم و در تولید گوشت قرمز مقام سوم و همچنین در تولید زردالو مقام نخست را به خوداختصاص داده

وی با بیان اینکه توسعه کشت گلخانه ای راه حل کاهش مشکلات آبی کشور است ، گفت: این شهرستان می تواند بعنوان شهر گلخانه ای در استان فارس معرفی شده و با توجه به مدیریت آب، طرح های کشاورزی در این شهرستان بومی سازی شود.

نماینده عالی دولت به ظرفیت کشت زعفران در آباده نیز اشاره کرد و گفت: یکی از مواردی که این شهرستان قطعا در آن موفق بوده و می تواند بعنوان یک کشت موثر شناخته شود زعفران است.

فرماندار آباده با تقدیر از زحمات مدیر پیشین جهاد کشاورزی آباده اظهار کرد: توجه به نیروی انسانی توانمند و متخصص، تکریم ارباب رجوع، حمایت و تسهیل امور کشاورزان در شهرستان از مهمترین مواردی است که مدیر جدید این اداره در دستور کار خود قرار دهد.
معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی فارس نیز در این جلسه مهمترین و ارزشمندترین دستاورد اجرای مدل تعالی سازمانی، دستیابی به یک مدل مدیریتی در تفکر، نگرش و عمل به منظور پیگیری امور سازمان دانست و گفت: این سازمان تنها دستگاه دولتی ادامه دهنده مسیر تعالی است.
صادقی با رضایت از عملکرد جهاد کشاورزی شهرستان آباده اظهار کرد: بدون شک با تدبیر فرماندار و تلاش پرسنل جهاد کشاورزی؛ گره از مشکلات کشاورزان در این شهرستان باز می شود.
در پایان با تقدیر از زحمات مجید یعقوبی؛ مدیر پیشین جهاد کشاورزی آباده، مهدی امینی بعنوان مدیر جدید این اداره منصوب و معرفی شد.

بر اساس این گزارش ، مهدی امینی پیش از این رییس اداره فنی و امور زیربنایی مدیریت جهاد کشاورزی آباده بوده است، همچنین مجید یعقوبی؛ مدیر پیشین این اداره بعنوان مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی فارس منصوب گردید.

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار