چاپ کد خبر: 86766
25 خرداد 1401

مرگ تلخ پرستار بیمارستان سروستان در تصادف کامیون و آمبولانس در شیراز

در حادثه تصادف شدید آمبولانس با کامیون تکنسین اورژانس جان باخت و دو بیمار و راننده آمبولانس به شدت مصدوم شدند.

به گزارش اول فارس، مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از برخورد سهمگین آمبولانس بیماربر بیمارستان سروستان با یک دستگاه کامیون در محور سروستان به شیراز خبر داد.

بر اساس این گزارش، روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «محمدجواد مرادیان» در تشریح این خبر، گفت: در ساعت ۱۶:۰۲ عصر امروز گزارش این حادثه به مرکز پیام اورژانس فارس داده شد و بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

او در ادامه افزود: اولین تیم امدادی اورژانس پس از ۶ دقیقه به محل حادثه رسید و گزارش وخامت حال دو مصدوم در این حادثه را مخابره کرد و به دلیل وخامت حال مصدومان، بالگرد اورژانس شیراز به محل حادثه اعزام شد.

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه اظهار کرد: دو مصدوم به وسیله بالگرد و یک مصدوم با آمبولانس به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شدند.

دکتر مرادیان همچنین از وخامت حال یکی از مصدومان این حادثه خبر داد و افزود: این حادثه دو فوتی و دو مصدوم داشت که متاسفانه در این حادثه پرستار اعزام شده از بیمارستان شهدای سروستان، به دلیل شدت حادثه و جراحات وارده جان خود را از دست داد.
او این مصیبت را به جامعه پرستاری استان فارس و کادر درمان بیمارستان سروستان و خانواده درگذشتگان این حادثه تسلیت گفت.

 

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ابوذر پنجشنبه , ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲:۱۱

سلام… روحش شاد… خدا به خانواده اش صبر بده…. پرستاران مظلوم جامعه هستن

آخرین اخبار