چاپ      کد خبر: 148054
11 تیر 1403

مفهوم و تعبیر دقیق دیدن موش در خواب چیست؟

معبران معمولاً موش را دزد خانگی می دانند و به عنوان یک زن خیانتکار و یا دزد تعبیر می کنند. زن خیانتکار زنی است که نمی توان به آن اعتماد کرد و هم ظاهرش و هم باطنش فریبنده می باشد.اگر در خواب ببینی موش‌های یک ‌رنگ بسیاری در خانه تو جمع شده‌اند، تعبیرش این است که به تعداد آن‌ها زن‌ها در خانه تو جمع می‌شوند.

تعبیر خواب موش

اگر سوراخ موشی ببینید مالی از شما برده می شود که می دانید چه کسی برده ولی نمی توانید ثابت کنید که او ربوده و سارق مال شما یک زن خائن است.تعبیر خواب موش، زنی است که به ظاهر باحجاب می‌باشد ولی در باطن فاسق است.. هر معبری نسبت به دیدن موش در خواب بسته به موقعیتی که موش در خواب دارد و شما در چه شرایطی قرار دارید تعبیری را شرح داده است که به آنها م

تعبیر خواب موش از نظر امام صادق

  • اگر در خواب ببینید که موش به شما حمله می‌کند، نشانه آن است که دشمنان شما قصد آسیب رساندن به شما را دارند.
  • اگر در خواب ببینید که موش را می‌کشید، نشانه آن است که بر دشمنان خود پیروز خواهید شد.
  • اگر در خواب ببینید که موش را در خانه خود می‌بینید، نشانه آن است که در زندگی خود با مشکلات و موانعی روبرو خواهید شد.
  • اگر در خواب ببینید که موش در غذای شما می‌رود، نشانه آن است که از طرف افرادی که به آنها اعتماد دارید، مورد خیانت قرار خواهید گرفت.

ابن سیرین

اگر مردی در خواب ببیند که از آلت مردی او موش بیرون آمده است، صاحب فرزندی دختر که بدکردار است و هیچ خیری ندارد خواهد شد.

مطیعی تهرانی

  • اگر شخصی در خواب خود موش ببینید تعبیرش این است که با زنی خیانتکار و فریبنده سر و کار پیدا خواهد کرد.
  • اگر شخصی خواب دید که موش در خانه اش است تعبیرش آن است که زنی خیانتکار و یا دزد در خانه اش هست یا حضور پیدا خواهد نمود.
  • اگر خواب ببینید که موش در اتاق شماست بدان معنی است که زنی دزد اهل خانه شما است و شما نباید به او اعتماد کنید.
  • اگر خواب دیدید که موشی از پاچه شلوارتان افتاد و فرار کرد و رفت تعبیرش آن است که زنی فاسد و فاجر را از خود دور خواهید کرد و فراری می دهید.

تعبیر خواب موش یوسف پیامبر

یوسف پیامبر در تعبیر خواب موش، آن را به دزد تعبیر کرده است. این دزد می تواند زن یا مرد باشد، اما در بیشتر موارد به زنی خائن و دزد اشاره دارد.

تعبیر خواب موش

کارل گوستاو یونگ

اگر در خواب دیدید که موشی مرده است تعبیرش آن است که به مسائل و اتفاقات کوچک اجازه نخواهید داد که شما را آزرده خاطر سازند. شما به ترس هایتان اجازه نمی دهید که به چیزی که می خواهید راه پیدا کنند. در تعبیری دیگر یونگ می گوید موش مرده بیانگر چیزی است که شما برای مدت طولانی آن را نادیده گرفته اید و به فراموشی سپرده اید.

خواب دیدن اینکه شما یا کسی، یک موش را می‌خورد بیانگر این است که چیزی وجود دارد که مدام سر وجدان شما غر می‌زند (وجدان شما را می‌آزارد). شما نیاز دارید که این بار را از روی سینه تان بردارید.

دیدن موش در خواب شما بیانگر ترس، بی حوصلگی، بی اهمیتی و نبود خشم است. شما حس ناکافی بودن و ترسی را تجربه می‌کنید که مناسب نیست. خواب ممکن است به شما بگوید که شما زمان زیادی را صرف می‌کنید که رد پای کسی را پنهان کنید. تعبیر دیگر این است که موش نمادی از ناراحتی‌ها و ناملایمتی‌های کوچک است.

خواب دیدن اینکه موش تعقیب می‌شود بیانگر این است که شما روی پای خود نمی‌ایستید. شما به دیگران اجازه می‌دهید که به هرکجا می‌خواهند هلتان دهند.

شاید شما به مسائل کوچک یا مسائل بی اهمیت اجازه می‌دهید که روی شما تاثیر تمام و کمال بگذارد (مثل خوره شما را بخورد). خواب ممکن است جناسی از موس کامپیوتر و ارتباط شما با کار یا دنیای مجازی باشد.

از نظر کارل گوستاو یونگ

دیدن تله موش در خواب، بیان گر این است که شما باید محتاط تر باشید.پس از این به بعد به کسانی که می خواهند به شما کمک کنند، خیلی هم خوش بین نباشید.

همچنین می توان تله موش را نمادی از نبوغ، بینش و خلاقیت دانست. ممکن است اکنون ذهنتان ایده های جالبی داشته باشد و یا شما باید برای حل مساله های پیش روی خود، به دنبال شیوه ی بهتری باشید.

اگر دیدید که تله موشی را کار میگذارید، نشان دهنده این است که مخالفان و رقیبان خود را گول می زنید. شما از بقیه زرنگ تر و با سیاست تر رفتار خواهید کرد.

اگر در خواب دیدید که با تله موش را گرفتید، خبر می دهد که کسی یا کسانی به دنبال سواستفاده از شما هستند. این روزها احتیاط کنید و راز خود را برای کسی بازگو نکنید.

دیدن تله موش در خواب می تواند تعبیر دیگری هم داشته باشد؛ این خواب از جنبه های پنهانی شخصیت شما خبر می دهد. جنبه هایی که شما خیلی مشتاق و مایل نیستید که با آن روبه رو شوید و یا نمی خواهید که دیگران باخبر شوند. بهتر است با خودتان روراست و صادق باشید تا به لحاظ روحی آارامش بگیرید. اگر اکنون رسیدگی نکنید بعدها بسیار سخت تر خواهد بود!

اگر در خواب ببنید که موش را به تله انداختید و جانش را گرفتید، بیان گر این است که شما از کاهی کوه می سازید و مسأله های کوچک و پیش پا افتاده را بسیار برای خود بزرگ می کنید. بهتر است کمی آسان تر با اتفاقات کنار بیایید. هر چیزی ارزش غصه خوردن و فکر کردن بیش از حد را ندارد!

همچنین کارل گوستاو یونگ می گوید که دیدن موش در خواب، نشان دهنده ترس، بی حوصلگی و کج خلقی، بی اهمیتی، و نبودن خشم می باشد. شما احساس ناکافی بودن و ترسی را تجربه می کنید که خوشایندتان نیست!

تعبیر خواب موش

جابر مغربی

تعبیر خواب موش صحرائی و خانگی یکسان می‌باشد. اگر دید موشی در بستر او بود، دلیل که او با زنی قصد فساد کند و گوشت موش خوردن، دلیل که مال زن مفسده بخورد.

  • اگر در خواب ببینید موش گرفته‌اید، تعبیرش این است که با زنی فاسق ازدواج خواهید کرد.
  • اگر خواب دیدی گوشت موش را خورده‌ای مال و اموال زن بد و مفسدی را مصرف خواهی کرد.
  • اگر در خواب دیدید که موش در رختخواب تان است تعبیرش آن است که با زنی قصد فساد خواهید نمود.
  • اگر زنی در خواب ببیند که از فرج او موش بیرون آمده است، صاحب فرزندی دختر که بدکردار است می‌شود.
  • اگر خواب دیدید که رختخواب تان را موش جویده و سوراخ کرده تعبیرش آن است که بین زن تو و شخص بد و نادرستی رابطه ای نامشروع وجود دارد و زن تو به فساد رضایت می دهد.

ابراهیم کرمانی

  • اگر در خواب دیدید که از گلویتان موش بیرون آمده است، تعبیرش این است که صاحب فرزندی پسر خواهید شد.
  • اگر خواب دیدید که از سوراخ بینی یا مقعد یا گوش تان موش بیرون آمده است تعبیرش آن است که صاحب فرزندی دختر که بدکردار است خواهید شد.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار