چاپ کد خبر: 144010
2 خرداد 1403

میکرولینو خودرو برقی کوچکی که با پریز خانه شارژ می شود(+تصاویر)

میکرولینو یک چهار چرخه تمام الکتریکی ، سبک و چهار چرخ است که توسط Micro Mobility Systems به بازار عرضه شده است و برای جابجایی شهری طراحی شده است. دارای یک در بازشو جلو و چراغ های جلو نصب شده خارجی است. Microlino دارای دو صندلی، صندوق عقب، سانروف تاشو است و می توان آن را با دوشاخه خانگی یا نوع ۲ شارژ کرد.

به گزارش اول فارس ، Microlino یک خودروچهار چرخه سبک وزن (L7e) است که جنبه های خودرو و موتورسیکلت را با هم ترکیب می کند.  به دلیل فرآیند مهندسی آن Microlino 50٪ قطعات کمتری نسبت به یک خودروی معمولی دارد و وزن آن ۵۱۳ کیلوگرم است.

در سال ۲۰۲۲، پس از نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶ ، این شرکت شکایتی را علیه یک تولید کننده کپی‌برداری به راه انداخت و یک فرآیند طراحی مجدد گسترده را آغاز کرد. نسخه ویژه مقدماتی برای تولید در اواسط سال ۲۰۲۲ در کارخانه این شرکت در تورین تولید شد.

کارخانه تولید میکرولینو در ایتالیا انجام بوده و حداکثر قیمت آن به ۱۶۱۹۵ دلار خواهد رسید. خانواده اوبوتر که بیش از ۹۰ میلیون اسکوتر را تاکنون به فروش رسانده‌اند بیش از ۹ میلیون دلار را روی این پروژه سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

کشور سوئیس که بیشتر به خاطر شکلات، ساعت و بانکداری خود شناخته می‌شود در اوایل قرن بیستم دارای صنعت خودرو بود و برندهایی همچون آژاکس، فیشر و توریکام در این کشور فعالیت می‌کردند. هزینه‌های تولید بالا و بازار داخلی کوچک بسیاری از این برندها را محو کردند اما سوئیس هنوز هم میزبان برخی شرکت‌های کوچک است. یکی از مدیران موزه حمل‌ونقل سوئیس می‌گوید:

ایده‌های تولید خودرو به همراه بازاریابی آن می‌تواند در سوئیس انجام شود اما تولید انبوه آن جای دیگری خواهد بود. میکرولینو جدیدترین مثال از این فرایند است. برای چنین خودرویی تقاضای خوبی وجود دارد چراکه طراحی خاص و جالبی دارد.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار